تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید قلعه نویی از دایی

سرمربی سپاهان می‌گوید دیدار تیمش مقابل سایپا از سطح لیگ برتر فوتبال ایران بالاتر بوده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ سایپا را شکست دهد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به فوتبال ایران، به باشگاه سپاهان و سایپا تبریک می‌گویم. دو تیم امروز یک فوتبال فراتر از لیگ بازی کردند. ما در بازی‌های قبل موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد ولی امروز توپ‌هایمان به گل تبدیل شد و از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. من از نظر سنی بزرگتر از دایی هستم اما دایی بزرگ فوتبال ماست. همه جای دنیا، بزرگان را در مجامع بین‌المللی استفاده می‌کنند اما در ایران به دنبال زدن یکدیگر هستیم.

او افزود: بعد از بازی قبلی، سایپا تحت فشار زیادی بود و امیدوارم این افکار کثیف دیگر در فوتبال ما نباشد. دایی وجهه بین‌المللی فوتبال ماست و همه جا با کمترین امکانات بهترین تیم‌ها را می‌سازد. بعد از شرایط سختی که مقابل استقلال داشتیم اهل بیت کمک کردند تا شرایطمان بهتر شوند.

سرمربی سپاهان گفت: ما با امید زنده‌ایم. بعد از بازی استقلال هم گفتم. الحق و الانصاف بهترین تیم نیم فصل دوم از لحاظ ایجاد موقعیت هستیم اما به حقمان نرسیدیم. ما تا فردا باید استراحت کنیم و از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس هستیم. فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس یکی از بازی‌های خوب ما خواهد شد.

تمجید قلعه نویی از دایی
قلعه‌نویی درباره اشتباهات داوری در هفته‌هایی که تیم‌های مدعی به دنبال قهرمانی هستند، بیان کرد: داوران ما جامعه شریفی هستند و اگر اشتباهی داشته باشند ما از جمله تیم‌هایی هستیم که ضرر کردیم. من فکر می‌کنم داوری ما از نظر مالی مشکل دارد. یقینا کمیته اخلاق، انضباطی و داوران همه مسائل را رصد می‌کنند اما مطمئنا پاک‌ترین قسمت فوتبال ایران بخش داوری است. ما یک خاطره تعریف کردیم و همه علیه ما شدند.

او درباره اخراج ایران‌پوریان اظهار کرد: آدم تعجب می‌کند که یک بازیکن باتجربه در یک سوم دفاعی حریف چنین اشتباهی کند اما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند در این پست به ما کمک کنند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا پنالتی این تیم را کی‌روش نزد، توضیح داد: او عملکرد خوبی داشت و پنالتی را هم گرفت اما به خاطر مشکل مصدومیت پنالتی را مهرداد زد. منافع سپاهان و هواداران از همه مهم‌تر است و به دنبال آقای گلی نیستیم. ما به دنبال فوتبال زیبا هستیم و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم هیچ تیمی بهتر از ما فوتبال بازی نمی‌کند. خوشحالم تیمی که در سال‌های اخیر شرایط خوبی نداشت، الان فوتبال زیبایی بازی می‌کند. من ۲۰ سال است که مربی‌گری می‌کنم و یکی از بهترین‌ تیم‌هایم امسال بود. اواخر فصل حتی خود مربی هم از رفتن به تمرین خسته می‌شود ولی من انقدر از بازیکنانم انرژی می‌گیرم که با رغبت به تمرین می‌روم. من به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید قلعه نویی از دایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..