تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور یک هزار و ۳۹۷ سند برای موقوفات خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در نشست مدیران ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در مشهد گفت:۳۳ واحد ثبتی در استان فعال است که ساختمان ۱۱ واحد از این تعداد استیجاری است.
وی افزود: در مشهد، از ۱۰ واحد ثبتی ساختمان ۲ واحد ملکی است و در زمینه ساختمان‌های مورد نیار این اداره کل به خراسان رضوی کم لطفی شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با بیان اینکه طرح کاداستر نتایج مثبتی در استان داشته است گفت: این طرح با جدیت پیگیری می‌شود.

جدیت پیگیری تثبیت مالکیت موقوفات در دهه اخیر حجت الاسلام محمد ذاکری معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۳۹۹ سند مالکیت موقوفات این استان در سامانه جامع موقوفات کشور بارگذاری و ثبت الکترونیکی شده است.

وی ادامه داد: ۳۸ هزار و ۹۹۸ رقبه نیز در این استان بدون سند است که امیداوریم امسال شاهد تثبیت مالکیت موقوفات باشیم.

ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در حفاظت از اراضی ملی

علیرضا صحرایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: حفاظت از اراضی ملی با روش‌های قدیمی قابل انجام نیست.


وی تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در حفاظت اراضی ملی ضروری است که لازمه آن دنبال کردن طرح کاداستر (تثبیت مالکیت ها) است.


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: تاکنون برای بیش از ۴ میلیون هکتار از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار اراضی ملی این استان در نقشه حدنگاری برای تثبیت مالکیت و اجرای طرح کاداستر جانمایی شده است.


صحرایی افزود: همچنین برای ۷۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی تثبیت مالکیت و کاداستر انجام شده است.


انتهای پیام//ف. س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور یک هزار و ۳۹۷ سند برای موقوفات خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..