تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لازمه توسعه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شورای اداری ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در مشهد گفت: در موضوع تثبیت مالکیت (کاداستر) اراضی دولتی هنوز شاهد عدم شفافیت در بخش‌هایی از آن هستیم.


وی تصریح کرد: مالکیت دولت در بستر و حریم رودخانه نیز باید مشخص شود که اگر به صورت جدی به حوزه تثبیت مالکیت‌های دولت در بستر و حریم رودخانه‌ها توجه می‌کردیم و حریم‌ها کارشناسانه مشخص می‌شد، امروز شاهد این حجم از حوادث ناشی از سیل نبودیم.


معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  گفت: لازمه توسعه اقتصادی نیز شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که بخشی از آن در حوزه اموال غیر منقول و مالکیت هاست و با طرح کاداستر سامان می‌یابد و با اجرای این طرح، از بسیاری آسیب‌های موجود جلوگیری می‌شود.


تویسرکانی افزود: رویکرد رئیس قوه قضائیه نیز انضباط بخشی امور مختلف و کاهش دعاوی است که این مهم در سازمان ثبت اسناد و املاک نیز دنبال می‌شود و کارگروهی برای این منظور تشکیل شده است.

انتهای پیام//ج.ر


تاکید بر مالکیت دولت در بستر و حریم رودخانه‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لازمه توسعه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..