تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان گرفتن دوباره دریاچه بزنگان

جان گرفتن دوباره دریاچه بزنگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،جواد پاک دامن معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: امسال میزان بارش در کل استان بسیار خوب بوده است و همه مناطق از نظر پوشش گیاهی و پرآب شدن چشمه‌ها و آبگیر‌ها وضعیت خوبی دارند.


وی افزود: بارندگی‌های اخیر موجب حیات دوباره دریاچه بزنگان تنها اثر ملی طبیعی در این استان و افزایش سطح آب آن به میزان۳۵ سانتیمتر نسبت به گذشته شده است.


وی گفت: همچنین بارندگی‌های خوب اخیر میزان تهدید کانون‌های گرد و غبار را کاهش داده است و بهبود پوشش گیاهی و آب فراوان موجب افزایش جمعیت گونه‌های مختلف جانوری نیز خواهد شد.


پاک دامن تصریح کرد: بزنگان تنها آبگیر طبیعی با وسعت حدود ۸۰ هکتار است که در فاصله ۱۳۰ کیلومتری مشهد، ۷۵ کیلومتری جنوب غربی سرخس و ۳.۵ کیلومتری شمال شرق روستای بزنگان به عنوان یکی از زیباترین دریاچه‌های کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام//ف. س

کاهش تهدید کانون‌های گرد و غبار با افزایش بارنگی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان گرفتن دوباره دریاچه بزنگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..