تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵ هزار مددجوی قم بیمه سلامت ایرانیان شدند

ارائه بیمه سلامت ایرانیان برای نخستین بار در کشور/۲۵ هزار مددجوی قم بیمه سلامت ایرانیان شدندبه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،عباس جوشقانیان ،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم اظهار کرد؛ طی خدمت جدید،کمیته امداد استان قم به عنوان نخستین استان کشور 25هزار نفر از مددجویان شهری را زیر پوشش بیمه سلامت ایرانیان درآورد.

وی با اشاره به تفاهم نامه میان رئیس سازمان بیمه سلامت و مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در سال جدید مددجویان شهری این نهاد به جای بیمه‌های سابق کمیته امداد بیمه سلامت ایرانیان را به مراکز درمانی و بیمارستانی ارائه خواهندکرد.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم  با تاکید بر اینکه هدف ما از این طرح جلوگیری از نشاندار شدن مددجویان کمیته امداد است تاکید کرد: کمیته امداد استان قم نخستین استان کشور برای آزمایش این طرح بوده است.


جوشقانی ادامه داد: برای بیمه سلامت مددجویان کمیته امداد قم بیش از هفت میلیارد تومان هزینه شده است.


انتهای پیام/ش

بیمه سلامت ایرانیان ویژه مددجویان کمیته امداد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵ هزار مددجوی قم بیمه سلامت ایرانیان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..