تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام دوره های تربیت مدرس و مربی بینش مطهر در اردبیل

ساعت: 19:59 منتشر شده در مورخ: 1398/01/29 شناسه خبر: 1477814

مسئول دبیرخانه طرح مطالعاتی بینش مطهر در استان اردبیل از آغاز ثبت نام دوره های تربیت مربی بینش مطهر در استان خبرداد و گفت: علاقمندان جهت اطلاع از کیفیت دوره هاو ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی bineshemotahar.ir مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا توانا مسئول دبیرخانه طرح مطالعاتی بینش مطهر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از آغاز ثبت نام دوره های تربیت مربی و مدرس بینش مطهر در استان  استان اردبیل خبرداد و گفت: دوره های تربیت مدرس و مربی بینش مطهر با هدف فراگیری اندیشه اسلامی و ایجاد نظام فکری مبتنی بر آثار علامه شهید مرتضی مطهری و راه اندازی حلقه های مطالعاتی در بین اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته دبیرخانه بینش مطهر استان اردبیل توانست در ارزیابی نهایی برگزاری دوره ها به مقام اول کشوری دست پیدا کند، گفت: همه علاقمندان به آثار شهید مطهری می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

توانا در ادامه سخنان خود به تبیین اهداف برگزاری دوره های تربیت مربی برای راه اندازی سیر مطالعاتی بینش مطهر در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ایجاد نظام فکری و بسترسازی اولیه اعتقادی بر مبنای تعالیم الهی و اسلام ناب محمدی، بسط و گسترش اندیشه اسلامی در سطح جامعه داخلی و خارجی و اشاعه تفکر ناب اسلامی ‌به دیگر مراکز علمی، فرهنگی خصوصاً ‌پایگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی از جمله اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است.

وی با بیان اینکه ارائه الگویی از جامعیت تعالیم اسلامی در مواجهه با افراط و تفریط‌ های ویرانگر در حیطه‌های شناختی،‌گرایشی و رفتاری با پردازش ابعاد مختلف سیره شهید مطهری; (تربیت شهید مطهری‌گونه) از دیگر اهداف طرح مطالعاتی بینش نطهر است، گفت: ارتقاء سطح شناخت و معرفت عمومی جامعه در مواجهه با جریان‌های ناسالم اجتماعی-سیاسی و تهاجم فرهنگی در کنار ارتقاء سطح ایمان و تعبد جامعه با تبیین عاقلانه و عالمانه مبانی دینی از دیگر اهداف دبیرخانه بینش مطهر در راه اندازی سیر مطالعاتی اثار شهید مطهری در استان اردبیل است.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان اردبیل در ادامه سخنان خود به کادرسازی و نیروسازی علمی ‌ـ دینی و تربیت مربی برای طرح بینش مطهر اشاره کرد و گفت:کسب توانمندی لازم جهت مواجهه صحیح علمی ‌با اندیشه‌های معارض و انحرافی و زمینه‌سازی جهت بهره‌مندی عالمانه و محققانه از قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) از جمله اهداف برگزاری دوره های تربیت مربی بینش مطهر است.

وی تقویت استقلال فکری اسلامی و افزایش توان تفکر، نقادی، مطالعه و کتابخوانی را از دیگر اهداف طرح مطالعاتی بینش مطهر نام برد و گفت:شخصیت‌سازی و ایجاد ثبات روحی و شخصیتی در مسیر تعبد عقلانی و الگودهی علمی ـ دینی، آشنایی با مبانی فکری نظام جمهوری اسلامی و نظام‌سازی فکری برای حاکمیت اسلامی و جامعه آرمانی مهدوی،پاسخگویی به سؤالات و شبهات اعتقادی جامعه و جوانان برای جلوگیری از پیدایش لغزش و انحراف در کنار عمل به توصیه‌های اکید حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر عالمان ربانی در حفظ و صیانت و گسترش آثار شهید مطهری از دیگر اهداف برگزاری دوره های تربیت مربی در راه اندازی حلقه های مطالعاتی بینش است.

توانا در پایان سخنان خود به جزئیات دوره های تربیت مربی برای راه اندازی حلقه های سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در استان اشاره کرد و گفت: کل دوره‌ی تربیت مدرس، از چهار سطح و یازده مرحله تشـکیل شده است که هر سـطح دارای دو یا سه مرحله می‌باشد. هر مـرحله از هـر ســطح، شامل 13 جلســه کلاس است. در این چهار سطح، چهل کتاب از آثار شهید مطهری(ره) مطالعه و تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان هر مرحله پس از ازمون نهایی به قبول شدگان گواهینامه پایان دوره اهدا می شود، گفت: به کسانی که بتوانند یازده مرحله  طرح فوق را با موفقیت سپری کنند  گواهینامه مربیگری تعلق خواهد گرفت.

وی از علاقمندان خواست جهت ثبت نام  و شرکت در دوره های یاد شده به پایگاه اینترنتی  bineshemotahar.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام دوره های تربیت مدرس و مربی بینش مطهر در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..