تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته‌ای توام با کاهش دما و بارندگی در انتظار مازندرانی‌ها

ساعت: 19:59 منتشر شده در مورخ: 1398/01/29 شناسه خبر: 1477823

براساس آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی مازندران، از امشب پنجشنبه 29 فروردین الی روز چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، شاهد کاهش تدریجی دما به تناوب همراه با بارندگی، وزش باد و رعد و برف پراکنده توام با مواج شدن دریا خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، براساس آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی مازندران، از امشب پنجشنبه 29 فروردین الی روز چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، شاهد کاهش تدریجی دما به تناوب همراه با بارندگی، وزش باد و رعد و برف پراکنده توام با مواج شدن دریا خواهیم بود.

بر این اساس، در بازه زمانی 24 ساعت اولیه بارندگی یعنی از بامداد جمعه تا صبح شنبه، بارش در مناطق و ارتفاعات غربی و مرکزی استان از مقدار بیشتری نزدیک به 20 تا 40 میلیمتر برخوردار خواهد بود.

لذا با توجه به بارندگی، کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی، احتیاط در محورهای کندوان  هراز، ضروری به نظر می‌رسد و با توجه به آغاز فصل کاشت برنج، نشاکاری طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آتی، توصیه نمی‌شود.

بر اساس آخرین تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی روز جاری، نیمه ابری تا ابری با کاهش دما و از اواخر روز همراه با بارندگی و وزش باد خواهد بود.

گفتنی است وضعیت هوا برای روز جمعه 30 فروردین لغایت یکشنبه یکم اردیبهشت‌ماه 98 نیز ابری گاهی با وزش باد و بارندگی پیش بینی می‌شود.

بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته وضهیت هوا برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده نیز ابری همراه با بارندگی، در ارتفاعات مه آلود و بارش برف و بارن، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته‌ای توام با کاهش دما و بارندگی در انتظار مازندرانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..