تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش مولر همکاری ترامپ با روس‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ را رد کرده است

گزارش مولر همکاری ترامپ با روس‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ را رد کرده است - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت 24- دادستان کل و وزیر دادگستری آمریکا در کنفرانسی خبری گفت: گزارش مولر نشان می‌دهد ستاد انتخاباتی ترامپ هیچ‌گونه همکاری با روسیه نداشته است.

به گزارش تلویزیون الجزیره، وزارت دادگستری آمریکا با سانسور بخش‌هایی از گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه درباره دخالت احتمالی خارجی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور، این گزارش را منتشر کرد.

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا اعلام کرد گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت (ادعایی) روسیه در انتخابات آمریکا نشان می‌دهد دونالد ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ با طرف‌های روس همکاری نکرده است.

او همچنین تصریح کرد ترامپ اقدامی برای مانع‌تراشی در تحقیقات مولر انجام نداده است.

در همین حال ویلیام بار در نشست خبری در واشنگتن مدعی شد: تحقیقات رابرت مولر ثابت می‌کند دولت روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا تلاش کرده است.

دموکرات‌ها از دادستان کل آمریکا به دلیل برگزاری کنفرانس خبری قبل از انتشار این گزارش انتقاد کرده و آن را در راستای تلاش او برای جهت دادن به گزارش ۴۰۰ صفحه‌ای مولر ارزیابی کرده‌اند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد: نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا از ویلیام بار، دادستان کل این کشور به خاطر نوشتن آنچه یک نامه خلاصه تحریف شده در رابطه با این تحقیقات توصیف کرده‌اند و همچنین برگزاری کنفرانس خبری پیش از انتشار گزارش مولر انتقاد کردند.

پلوسی و شومر در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما معتقدیم که تنها راه احیای اعتماد عمومی نسبت به تحقیقات رابرت مولر این است که خود او هر چه سریع‌تر در مجلس نمایندگان و سنا در مورد این گزارش شهادت علنی دهد.

باشگاه خبرنگاران

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش مولر همکاری ترامپ با روس‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ را رد کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..