تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیدری: هیات مدیره به دنبال حق بازیکنان باشد

۸۵۳۷۱۲

۲۷۶ 

کاپیتان اسبق پرسپولیس ایجاد هر گونه حاشیه برای این تیم را خطرناک دانست و گفت: هیات مدیره به جای مصاحبه کردن دنبال حق و حقوق بازیکنان باشد

ایرنا: سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برای ذوب اهن گفت: هم پرسپولیس و هم ذوب آهن در بهترین شرایط به هم رسیدند و شرایط دو تیم ایده آل بود. بازی در اصفهان و در ارتفاع 1732 متری برای تیم های میهمان از نظر تنفسی سخت است.

این موضوع پرسپولیس را به ویژه در نیمه اول اذیت می کرد. ذوب آهن هدفش این بود توسط حسینی و فخرالدینی از جناح چپ حمله کند و پرسپولیس روی کارهای ترکیبی خط هجومی اش حساب کرده بود. اما هر دو تیم به خوبی راه های نفوذ را بسته بلودند و معدود موقعیت های مسابقه هم روی ضربات ایستنگاهی رقم خورد.

حیدری: هیات مدیره به دنبال حق بازیکنان باشد

وی افزود: ذوب آهن در بهترین شرایط خود قرار دارد. صبر مدیرعامل تیم برای علیرضا منصوریان جواب داده و این تیم بهترین نتایج را می گیرد اما به هر حال گرفتن امتیاز از پرسپولیس نمی تواند برای ذوب آهن نتیجه بدی باشد. این تساوی بیشتر از هر تیمی به نفع تیم ذوب آهن بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به حواشی اخیر که از سوی هیات مدیره مطرح می شود، گفت: مصاحبه های اینچنینی تمرکز کادر فنی را بر هم می زند و البته پرسپولیس تیم بزرگی است اما واقعا ایجاد هر گونه حاشیه برای پرسپولیس که در هر سه جام مدعی است، برای تیم خطرناک است.

وی اضافه گرد: برانکو شرایط را درک کرده و با وجود مشکلات زیاد کارش را به بهترین نحو انجام می دهد. بازیکنان هم که با وجود همه مشکلات کمبود امکانات و شرایط سخت مالی سنگ تمام گذاشتند و غیرت به خرج دادند اما به تعهدات عمل نشد. هیات مدیره بهتر است به جای مصاحبه کردن به دنبال حق و حقوق بازیکنان باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیدری: هیات مدیره به دنبال حق بازیکنان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..