تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه جمعه 30 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/30 

دوست عزیزی که ۳۰ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی قوی، با اراده، شجاع، پرانرژی، باهوش، جاه طلب و با انگیزه هستید که از دروغ و دروغگو نفرت دارد و طرفدار پر و پا قرص حقیقت و راست گویی است. این‌ها همه ویژگی‌هایی ارزشمند هستند، اما شما باید زورگویی و لجبازی هایتان را کنار بگذارید. امسال از لحاظ مالی برای شما با تحولات بزرگی همراه نخواهد بود. درآمد شما و به تبع آن سبک زندگیتان کم و بیش روال سال گذشته را ادامه خواهد داد و سکونی نسبی بر وضع مالیتان حاکم خواهد بود. سرمایه گذاری برای آینده کار عاقلانه‌ای است و به احتمال زیاد در سال‌های آینده نتیجه‌ی خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. تا جای ممکن از دوستان و همکاران خود پولی قرض نگیرید و پولی هم به آن‌ها قرض ندهید. از لحاظ حرفه‌ای باید وقت بیشتری برای کارتان صرف کنید و با تمرکز و تلاش بیشتر زمینه را برای پیشرفت خود فراهم نمایید. شاید بخواهید شغلتان را تغییر دهید، اما به شما توصیه می‌شود که هیچ تصمیم عجولانه‌ای نگیرید. اگر متأهل هستید از لحاظ عاطفی امسال برای شما سال خوبی خواهد بود، اما اگر مجرد هستید همچنان باید در انتظار پیدا کردن عشقتان باشید. تیر، شهریور، آبان و دی ماه بهترین ماه‌های سال خواهند بود.

فال روزانه پنجشنبه 29 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/29
فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین فروردین 
آن‌هایی که با شخصیت واقعی شما آشنایی دارند امروز با دیدن سطح پایین اعتماد به نفستان دچار حیرت و سردرگمی خواهند شد. استعداد‌ها و توانایی‌هایی که شما دارید به حدی هستند که هر کسی را به شگفتی وا می‌دارند، اما خودتان دارید توانایی هایتان را دست کم می‌گیرید. امروز فرصتی پیش رویتان قرار خواهد گرفت که می‌تواند شما را از لحاظ حرفه‌ای به عرش رسانده و یا به زمین بزند. تصمیم گیری در رابطه با این موقعیت برایتان بسیار دشوار است و دچار تردید و دودلی خواهید بود. توانایی‌های خود را با نگرشی منطقی مورد سنجش قرار داده و همه‌ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید و در نهایت تصمیم قطعی خود را بگیرید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین اردیبهشت
امروز مکالمه با یکی از دوستان قدیمیتان شما را به یاد خاطرات خوش روزگار گذشته خواهد انداخت و در عالم خیال و رویا فرو خواهد برد. با فکر کردن به گذشته، ناخودآگاه برخی از تصمیمات اساسی خود را زیر سؤال برده و به این فکر خواهید افتاد که اگر تصمیم‌های دیگری گرفته بودید چه چیز‌هایی در زندگیتان تغییر می‌کردند و یا بهتر می‌شدند. این کار کاملا بیهوده است، چون شما هیچ تغییری در گذشته نمی‌توانید ایجاد کنید و با این کار تنها امروزتان را خراب خواهید کرد. «اما» و «اگر» و «ای کاش» را کنار گذاشته و از امروز و زمان حال لذت ببرید و به این فکر کنید که چکار می‌توانید بکنید که آینده‌ی بهتری داشته باشید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین خرداد
امروز کار کردن، بیرون رفتن و جواب دادن به تلفن را فراموش کنید. در خانه بمانید و تا هر وقت که دلتان خواست در تخت خوابتان بمانید. بعد از آن هم سر حوصله ناهار و صبحانه تان را یکی کرده و سپس به سراغ آلبوم‌ها و دفتر‌های خاطرات قدیمی خود بروید و به خاطرات خوب گذشته تان فکر کنید. این آرامش و سکوت حال شما را خوب کرده و خستگی یک هفته کار و فعالیت را از تنتان در خواهد کرد. تا شب اگر دیدید حوصله تان سر رفته است با یکی از دوستان صمیمی و یا عشقتان قرار گذاشته و همراه با او به پیاده روی و یا هر فعالیت دیگری که حالتان را خوب و ذهنتان را آرام می‌کند بپردازید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین تیر
امروز اگر شخصی که اصلا انتظارش را ندارید به سراغتان آمده و از شما تقاضای کمک کرد اصلا تعجب نکنید. عکس العمل شما بر اساس طبیعتی که دارید این است که به او جواب مثبت بدهید، اما به نفعتان است که پیش از دادن هر گونه پاسخی خوب فکر کنید. قبول کردن این مسئولیت بار سنگینی را به دوش شما خواهد گذاشت و مجبور خواهید بود زمان زیادی را صرف انجام این کار کنید. اگر فکر می‌کنید بعدا حال و حوصله‌ی لازم برای ادامه‌ی این کار را نخواهید داشت از همین حالا زیر بار پذیرش این مسئولیت نروید. نگران این که طرف مقابلتان چه قضاوتی در مورد شما خواهد کرد هم نباشید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین مرداد
امروز صبح که از خواب بیدار می‌شوید میل شدیدی به نظافت و نظم دادن در وجود خود احساس می‌کنید. این کار‌ها از آن دسته کار‌هایی نیستند که مورد علاقه‌ی شما باشند و شاید به نظر خودتان هم کمی عجیب باشد که تمایل به انجام چنین کار‌هایی دارید. در هر صورت این احساس امروزتان به ضررتان تمام نخواهد شد، چون خانه تان به یک نظافت و گردگیری اساسی احتیاج دارد و حالا که آخر هفته از راه رسیده احتمال این که مهمان‌های ناخوانده از راه برسند خیلی زیاد است. از حالا خودتان را به خاطر اتفاق‌های ناخوشایندی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتند ناراحت نکنید؛ هیچ کس از آینده خبر ندارد!

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین شهریور
شما از چنان سیاستی برخوردار هستید که اگر در زمینه‌های سیاسی فعالیت می‌کردید تا به حال باید حداقل نماینده‌ی مجلس می‌شدید، اما متأسفانه در محل کارتان با وجود تمام قابلیت‌هایی که از خود به نمایش گذاشته اید و تلاش قابل توجهی که در انجام وظایفتان از خود نشان داده اید، پیشرفت مورد نظر خود را نداشته اید. بعد این همه سخت کوشی یک ترفیع رتبه و یا افزایش حقوقتان حداقل چیزی است که استحقاق آن را دارید. اگر خبری از هیچ کدام از این‌ها نیست، خودتان از مقامات مافوقتان بخواهید که حقتان را به شما بدهند، در غیر این صورت شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که به فکر شغل جدیدی برای خود باشید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین مهر
امروز شما بیشتر وقت خود را به انجام کار‌های خانه خواهید گذراند. شاید این بهترین روش ممکن برای شروع تعطیلات آخر هفته نباشد، اما شما از انجام این خرده کاری‌های روزمره به طرز عجیبی لذت خواهید برد، مخصوصا وقتی همه‌ی کار‌ها را انجام داده باشید و با یک فنجان چای داغ به تماشای نتیجه‌ی کارتان بنشینید. همسر و خانواده تان نیز از زحمات شما تشکر خواهند کرد، اما بهتر است آن‌ها را هم در انجام کار‌ها شریک کنید تا نسبت به حفظ نتیجه‌ی نهایی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند. پس از پایان یافتن این کار‌ها یک برنامه‌ی مفرح با دوستان و یا اعضای خانواده تان ترتیب داده و از آخر هفته تان لذت ببرید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین آبان
امروز برای شما روز نسبتا شلوغی خواهد بود، اما شما از هر لحظه‌ی آن لذت خواهید برد! در طول روز با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود که چه غریبه باشند و چه آشنا، مصاحبت با آن‌ها برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. شاید کار‌هایی پیش بیایند که در برنامه‌ی امروزتان نبوده اند، اما انجام این کار‌ها هم هرچند وقت گیر به نظر می‌رسد یا در برنامه‌های قبلی تان اختلال ایجاد می‌کند، می‌تواند به تجربه‌ای جالب برای شما تبدیل شود. شاید احساس کنید در مسیر رسیدن شما به خواسته تان دیواری محکم قرار گرفته که مانع پیشرفت شما شده است. این دیوار محدودیت‌هایی است که خودتان برای خود ساخته اید، پس آن را فرو بریزید.

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7

فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین آذر
شما این اواخر تمام وقت و انرژی خود را صرف کارتان کرده اید و فشار زیادی به خود وارد کرده اید، تعجبی ندارد اگر حالا ببینید که زحماتتان دارند دیده می‌شوند و مورد تشویق و تحسین مقامات مافوق خود قرار گرفته اید. در نتیجه‌ی تلاش‌هایی که کرده اید اگر تا به حال امتیاز، ترفیع و یا جایزه‌ای نگرفته باشید می‌توانید خودتان را از حالا برای دریافت آن آماده کنید. حالا که آخر هفته از راه رسیده است بد نیست که این موفقیت خود را در کنار دوستان و عزیزانتان جشن بگیرید. البته حواستان باشد در این مهمانی و جشنی که راه می‌اندازید زیاده روی نکنید، در غیر این صورت شما خواهید ماند و جیب‌هایی خالی!

فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین دی
امروز از آن روز‌هایی است که باید رسیدگی به نیاز‌ها و خواسته‌های خانواده تان را در اولویت قرار دهید. شما از آن دسته آدم‌هایی نیستید که نسبت به وظایف و مسئولیت‌های خود بی تفاوت هستند و بدون شک مسئولیت‌هایی که در مقابل خانواده تان به عهده دارید نیز برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند. شما به طور ذاتی فردی مهربان هستید و از توجه و رسیدگی به دیگران لذت می‌برید، اما به این شرط که کارهایتان دیده شوند! خوشبختانه امروز عشق و محبتی که نسبت به عزیزان خود نشان می‌دهید برایشان کاملا محسوس است، در مقابل خودتان را برای دریافت عق و محبت فراوان از جانب آن‌ها آماده کنید.


فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین بهمن
احساس گناه یا عذاب وجدان می‌توانند گاهی به یک نیروی انگیزشی قدرتمند تبدیل شوند، اما نمی‌توان گفت: انگیزه‌ای که از این طریق پیدا می‌کنید همیشه از صمیم قلب و خالصانه است. امروز شما احساس می‌کنید که مجبور هستید به یکی از اعضای خانواده تان در انجام کاری که هیچ علاقه‌ای به شرکت در آن ندارید کمک کنید. گاهی در چنین مواقعی احساس می‌کنیم که موظف هستیم عشق به خانواده را نسبت به نیاز‌ها و خواسته‌های شخصی خود در اولویت قرار دهیم، اما باید به یاد داشته باشید که حتی اگر قلبا میلی به انجام این کار ندارید هم این اکراه را در رفتارتان نشان ندهید. مطمئن باشید با این کار در پایان خودتان هم خوشحال‌تر خواهید بود. فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7


فال روزانه جمعه 98/1/30 مخصوص متولدین اسفند
امروز مسئولیت‌ها و وظایفی که دارید و وعده و وعید‌هایی که به دیگران داده اید دارند فشار زیادی به شما وارد می‌کنند. شما حتی یک دقیقه هم وقت آزاد برای خودان باقی نگذاشته اید و حتی برای غذا خوردن هم به زور وقت گیر می‌آورید. مشخصا تعادل اوضاع به هم ریخته است و شما نباید از اول خودتان را در چنین موقعیتی قرار می‌دادید. این که شما تا این حد مهربان و با سخاوت هستید واقعا قابل تحسین است، اما اگر خودتان را از خستگی تلف کنید دیگر به درد هیچ کس نخواهید خورد! کمی هم به فکر خودتان باشید و برای زندگی خودتان وقت بگذارید. هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی کمی خودخواه باشیم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه جمعه 30 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/30 »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..