تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس شنبه 31 فروردین 98

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد تمام مدارس در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه دایر هستند و تنها مدارس قم برای میزبانی از زائران در این روز تعطیل است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز : وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای تعطیلی روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ندارد و اخبار و مطالبی که در این زمینه دست به دست می‌شود، صرفاً شایعه‌سازی فضای مجازی است.

تعطیلی مدارس شنبه 31 فروردین 98


اما آموزش و پرورش قم اعلام کرده است جهت آمادگی میزبانی شایسته از زائرین مسجد مقدس جمکران و کریمه اهل بیت (س)، شنبه ۳۱ فروردین ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس شنبه 31 فروردین 98

تکمیلی/:

اطلاعیه اداره کل اموزش و پرورش به شرح زیر است:

با تبریک میلاد باسعادت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به اطلاع می‌رساند آموزش و پرورش قم به جهت آمادگی میزبانی شایسته از زائرین مسجد مقدس جمکران و کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علی‌ها و تصمیم شورای تأمین به ریاست استاندار محترم، شنبه ۳۱ فروردین را تعطیل اعلام نمود.

بر همین اساس شنبه مدارس استان به لحاظ میزبانی از زائرین عزیز مسجد مقدس جمکران و میمنت میلاد مسعود آقا امام زمان (عج) تعطیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس شنبه 31 فروردین 98»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..