تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار ازمون مسی نیست

الکساندر کرژاکوف، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال روسیه و سفیر رسمی سن‌پترزبورگ در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ بازی سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت را ستود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، الکساندر کرژاکوف در واکنش به عملکرد سردار آزمون در خط حمله تیم زنیت سن‌پترزبورگ گفت: او در فصل زمستان به تیم قدرتمندتری نسبت به روبین‌کازان پیوست و به نظرم مناسب بازی تیم زنیت سن‌پترزبورگ است.

سردار ازمون مسی نیست
مهاجم پیشین زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال روسیه افزود: زنیت در تمام بازی‌های خود با نتایج بزرگی به پیروزی می‌رسد و سردار آزمون از ۵۰ درصد فرصت‌های گلزنی خود استفاده می‌کند. او مهاجمی خوب در خط حمله تیم زنیت است. بازی‌های تیم زنیت در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه برای سردار آزمون دلپذیر بود. او از کناره‌های زمین فرصت‌های بسیار خوبی برای گلزنی پیدا و استفاده می‌کند.

الکساندر کرژاکوف در واکنش به این پرسش که آیا توانمندی‌ و سطح فنی سردار آزمون قابل مقایسه با لیونل مسی است اظهار داشت: البته نه. او نمی‌تواند ستاره‌ای در سطح لیونل مسی باشد. مسی فقط یکی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار ازمون مسی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..