تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران‌ترین مدل بی ام و سری 7 جدید، ۳۰۰ هزار دلار قیمت می‌خورد

نسل جدید بی‌‌ام‌و سری ۷ لوکس‌ترین محصول این خودروساز باواریا است. قیمت نسخه‌های ویژه‌ی این خودرو حتی تا ۳۰۰ هزار دلار نیز می‌تواند بالا برود.

بی‌ام‌و به‌تازگی فروش نسل جدید سری ۷ را در مدل ۲۰۱۹ آغاز کرده است و خریداران این خودرو به‌تدریج در حال تحویل گرفتن سفارش‌های خود هستند. برخی از مدل‌های ویژه‌ی این خودرو دارای قیمت‌های ویژه‌ای نیز هستند، برای مثال می‌خواهیم به یک مدل سری ۷ با کد M760Li xDrive مدل ۲۰۱۹ نگاهی داشته باشیم که در تیپ Individual در یکی از نمایندگی های بی‌ام‌و در کشور هلند به فروش رفته است.BMW 7 Series 2020 / بی ام و سری 7 مدل 2020

این خودرو تمامی آپشن‌های قابل سفارش در سری ۷ جدید را در خود دارد و قیمت‌ پایه‌ی آن ۲۷۸ هزار دلار محاسبه شده است و درنهایت با قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار به دست مشتری خواهد رسید.

برخی آپشن‌های این خودرو شامل سیستم کمکی رانندگی خودکار CoPilot، سقف پانوراما، یخچال فریزر، پکیج M Driver، چراغ‌های لیزری، سیستم صوتی حرفه‌ای ‌Bowers & Wilkins Diamond، صندلی‌های خلبانی جلو هستند. همین آپشن‌هایی که نام بردیم، مجموعا ۲۵ هزار دلار قیمت دارند.

BMW 7 Series 2020 / بی ام و سری 7 مدل 2020

مقاله‌های مرتبط:

بی‌ام‌و سری ۷ در مدل M760i xDrive از یک پیشرانه‌ی ۶.۶. لیتری V12 استفاده می‌کند که می‌تواند ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه می‌تواند سری ۷ بزرگ را در عرض ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز مانند بسیاری از خودروهای امروزی به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

در بازار آمریکا مدل ۲۰۲۰ بی‌ام‌و M760i xDrive با قیمت پایه‌ی ۱۵۸ هزار و ۶۹۵ دلار به فروش می‌رسد که به این مبلغ باید ۱۷۰۰ دلار مالیات را نیز اضافه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران‌ترین مدل بی ام و سری 7 جدید، ۳۰۰ هزار دلار قیمت می‌خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..