تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزبری تولید هر دستگاه سمند چقدر است؟

 احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرآنلاین افزود:‌ بر اساس گزارش های موجود برای نمونه برای تولید خودروی سمند ۱۰۰درصد آلومینیوم استفاده می‌شود که قیمت این فلز از اسفند ۹۴ تا آبان ۹۷ برابر با ۴۲۶درصد افزایش داشته، در همین بازه زمانی قیمت مواد پلیمری ۳۷۰درصد، ورق فولادی ۲۷۷درصد، مس۳۳۶درصد، چدن ۳۵۳ درصد، سرب ۳۴۶درصد، فولاد آلیاژی ۲۲۵درصد، دلار نرخ ارز مبادلاتی و نیما۳۰۰درصد افزایش داشته است.  

احمد نعمت بخش

نعمت بخش اضافه کرد: در حالی که فاصله اسفند۹۴ تا آبان ۹۷ افزایش قیمت مواد اولیه  مذکور را داشتیم که شورای رقابت در مجموع  قیمت خودروها را ۱۲.۵درصد افزایش داده بود.

 مشروح مصاحبه نعمت بخش با خبرآنلاین را اینجا بخوانید.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزبری تولید هر دستگاه سمند چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..