تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER v3.2.1 + data

دانلود بازی PES 2019

4.3 (2577362) امتیاز در گوگل‌پلی

بازی , ورزشی

فوتبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیاست که همه‌سال درآمد بسیاری را برای برگزارکنندگان آن در سطوح مختلف به ارمغان می‌آورد یکی از این درآمدها ساخت بازی‌هاست که در کنار درآمد برای بازیکنان کمک مالی بسیاری را به فیفا که برگزارکننده بازی‌های فوتبال است می‌کند.بازی PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER که جام‌های گوناگونی را ازجمله جام  جهانی،جام ملت‌های آسیا،جام ملت‌های اروپا، جام ملت‌های آفریقا و جام ملت‌های آمریکا(شمالی و جنوبی) را در خود جای‌داده یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است که همه‌ساله با توجه به تغییرات تیم‌ها و بازیکنان به بازار ارائه می‌شود و اکنون شما شاهد نسخه2019 آن هستید که در آن رونالدو در تیم یونتوس بازی می‌کند و بارسلونا و رئال مادرید با جدیدترین ترکیب‌هایشان در دسترس هستند.

در این بازی شما می‌توانید در قالب یک بازیکن در مسابقات شرکت کنید و همراه با پیشرفت گروهتان ارزش خود را برای باشگاه‌های دیگر افزایش دهید.

تغییرات نسخه 3.2.1 :

اضافه شدن بازیکنان افسانه ای جدید

اضافه شدن نقل و انتقال بازیکن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER v3.2.1 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..