تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرف‌های تند بهنوش بختیاری علیه سالومه سیدنیا

۸۵۳۶۶۰

۶۴ 

خانم بازیگر نسبت به حرف‌های توهین‌آمیز مجری ضدانقلاب شبکه من و تو واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: بهنوش بختیاری در گفتگویی در پاسخ به توهین‌ مجری شبکه من و تو توضیحاتی ارائه داد و گفت هدف او از این کار ایجاد اختلاف بین مردم ایران است.

ماجرا از این قرار بود که بختیاری در پی بارندگی‌های اوایل امسال و جاری شدن سیل در برخی مناطق کشور به یکی از استان‌های سیل‌زده سفر کرد.

حرف‌های تند بهنوش بختیاری علیه سالومه سیدنیا

پس از انتشار تصاویری از او در فضای مجازی، سالومه سیدنیا معروف به سالی، مجری شبکه من و تو در صفحه توییترش پستی منتشر کرد و خطاب به او نوشت: «نیشت رو ببند!» و این جمله توهین‌آمیز را ضمیمه عکس خانم بازیگر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرف‌های تند بهنوش بختیاری علیه سالومه سیدنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..