تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصول آرایش لب

برای آرایش لب نکات و ترفندهای آرایشی وجود دارد که باعث می شود لب های زیبا و جذاب داشته باشید.داشتن لب های زیبا تاثیر شگفت انگیزی بر چهره شما دارد و زیباتر از همیشه به نظر برسید 

آرایش لب

آرایش لب

مراحل آرایش لب

برای داشتن لب های زیبا باید نکات و ترفندهای آرایشی لب را یاد بگیرید تا به راحتی در منزل بتوانید لب های زیبا برای خود رقم بزنید ما در نماگرد مراحل آرایش لب را برای شما بازگو می کنیم تا همیشه زیبا باشید

۱.لایه براری از لب ها 

با یک لایه بردار لب ،پوست های اضافی لب را از بین ببرید تا لب های نرم و صاف داشته باشید.

آرایش لب

کشیدن خط لب

۲..استفاده از خط لب 

برای داشتن لب های برجسته و زیبا از خط لب استفاده کنید.

رایج‌ترین راهی که برای بزرگ‌تر کردن لب با خط لب وجود دارد، کشیدن خط لب یک اینچ بالای لب است که البته باید با اصول کشیده شود.

نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که به هیچ عنوان رنگ خط لب‌تان با رنگ رژلبی که استفاده می‌کنید تفاوت نداشته باشد. شما خط لب را برای برجسته کردن لب و بزرگ کردن آن استفاده می‌کنید، اگر رنگ مدادی که استفاده می‌کنید با رنگ رژتان تفاوت داشته باشد، شما نمی‌توانید به این خواسته دست پیدا کنید.

سعی کنید از مداد لب‌های نرم برای کشیدن خط لب استفاده کنید؛ مداد لب‌های مومی بهترین گزینه هستند چون به آرامی روی لب حرکت می‌کنند و لب را زخم نمی‌کنند.

بهتر است از مداد لب مات استفاده کنید تا اگر قسمتی را اشتباه کشیدید به راحتی بتوانید آن را پاک کنید.

خط لب را به آرامی و ابتدا دور تا دور لب‌تان بکشید و سپس به قسمت‌های داخلی لب هم گسترش دهید. سعی کنید تمام لب‌تان را خط لب بکشید تا در صورت پاک شدن رژ از روی لب‌ همچنان رنگ خط لب روی لب‌تان باقی مانده باشد.

آرایش لب

آرایش لب

۲.رژلب بزنید

برای رژلب زدن از براش مخصوص استفاده کنید تا دوام و زیبایی رژلب در گوشه لب ها بیشتر شود. وقتی رژ زدید به آرامی با دستمال کاغذی اضافه آن را پاک کنید.دستمال کاغذی را روی لبها بگذارید و سپس بردارید تا رژلب اضافه پاک شود. بایک مداد هایلایت قسمت بالای لب را کمی روشن کنید تا لب ها جذاب تر به نظر برسند.

آرایش لب

آرایش لب

  ۳.برق لب بزنید

شما به راحتی می توانید از برق لب های رنگی استفاده کنید.این کار باعث می شود که لب های شما درخشندگی و براقی خاصی پیدا کند.پس ابتدا رژ لب موردعلاقه تان را بزنید و بعد با برق لب آن را درخشنده تر کنید.

۴.کانسیلر بزنید

برای کانتورینگ صورت از کانسیلر در قسمت های زیر استخوان گونه و پایین بینی استفاده کنید این کار باعث برجسته تر شدن لب ها می شود

وازلین خاصیت سفید کنندگی دندان ها را دارد، به دندان هایتان وازلین بزنید تا سفید و برای شوند اینطوری وقتی لبخند میزنید دندان هایتان مانند مروارید میدرخشند.

گروه مد و زیبایی نماگرد 

مطالب مرتبط: یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (امتیازی ثبت نشده است)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصول آرایش لب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..