تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر مهناز افشار روی پوستر فیلم کارگردان ژاپنی/ عکس

پوستر بین‌المللی فیلم «مهمانخانه ماه‌نو» که اولین نمایش خود را در جشنواره جهانی فجر تجربه خواهد کرد، رونمایی شد.

 با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو»، این فیلم جهت نمایش در بخش  مسابقه «جلوه‌گاه شرق» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، تحویل دفتر جشنواره  شد.

 این فیلم به کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی، کارگردان ژاپنی، محصول مشترک ایران و ژاپن است که بعد از نمایش در جشنواره جهانی فجر، در هر دو کشور اکران خواهد شود.

در خلاصه داستان «مهمان خانه ماه نو » آمده است: «نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن‌ها را به هم می ریزد...»

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از مهناز افشار، لاله  مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان، مریم بوبانی، ماساتوشی ناگاسه و ایاکو کوبایاشی (اوشین).

نویسنده فیلمنامه «مهمانخانه ماه نو»، نغمه ثمینی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر مهناز افشار روی پوستر فیلم کارگردان ژاپنی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..