تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک به سیل زدگان ادامه دارد

همدان- وحید علی ضمیر گفت: خدمات رسانی نیروهای شهرداری همدان همچنان در مناطق سیل زده لرستان ادامه دارد و نیروهای اعزامی شهرداری همچنان مشغول خدمت به هموطنان در این نقاط هستند.

 به گزارش قدس آنلاین وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهردار همدان اظهار کرد: همدان معین شهرستان چگنی از استان لرستان است و رسیدگی به وضعیت مرکز شهرستان یعنی سراب دوره به شهرداری همدان واگذار شده است،  که نیروهای شهرداری مشغول پاکسازی و رفع خسارت‌ها هستند.

 وی با اشاره به ادامه خدمات نیروهای شهرداری همدان در مناطق سیل زده لرستان افزود:  شهرداری همدان ۱۰ دستگاه  خودروی عمرانی سبک و سنگین و٥٠ نفر نیروی خدمات شهری و نیروی سازمان های مدیریت پسماند و آتش نشانی را به همراه تجهیزات و مصالح عمرانی برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان اعزام کرده است.

 وی بیان کرد: اکنون نیروهای شهرداری همدان در مناطق واگذار شده برای ارایه خدمات، مشغول پاکسازی و لایروبی مناطق سیل زده، در سراب دوره هستند.

 وی گفت:تاکنون شهرداری همدان از هیچ اقدامی برای خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده لرستان کوتاهی نکرده و نخواهد کرد و تا زمان اعلام نیاز نیروهای اعزامی شهرداری همدان برای خدمت‌رسانی در منطقه سیل زده لرستان خواهند ماند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک به سیل زدگان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..