تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رژه خدمت به مناسبت روز ارتش در گلستان/ تجهیزات نیروهای مسلح سد آهنین مقابل دشمنان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  به مناسبت روز ارتش، رژه خدمت با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و همچنین بابه کار گیری از امکانات لجستتیکی و خدماتی ارتش و سپاه و نیرروی انتظامی آغاز شد.


همچنین این رژه هرساله در شهرستان گرگان برگزار می‌شد که امسال به دلیل قدردانی از مردم مناطق سیل زده در شهرستان آق قلا آغاز شد.

امیرغفاری فرمانده ارشد ارتش گلستان در ابتدای این مراسم گفت : از صبوری مردم استان گلستان به ویژه  مردم شهرستانهای گمیشان ، آق قلا و گنبدکاووس در حادثه اخیر سیل قددرانی می کنم .

وی افزود : تمام تلاش ها براین است تا هرچه سریعتر شهرها را بسازیم و خسارت ها جبران شود و این حادثه  بایدتجربه ای  برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث دیگری در استان باشد . 

امیرغفاری افزود : برگزاری رژه در طول چهل سال و استقبال مردم از این مراسم ،در حقیقت لبیک گفتن به ندای امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است .

وی گفت : تمام تجهیزات نیروهای مسلح سدآهنین برای مقابله با دشمنان و خدمتگزار مردم در تمام شرایط سخت است .

غراوی سرپرست استانداری نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تمام زحمات نیروهای مسلح درحادثه سیل در استان گفت :در این روزها بیش از پیش وحدت و همدلی بین نیروهای سپاه، ارتش ، بسیج نمود پیدا کرده است .

غراوی ادامه داد : نیروهای مسلح در تمام دوران مانند هشت سال دفاع مقدس ، پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ مرزهای کشورمان و خدمت به مردم در صحنه ها حضور داشتند .

وی گفت : در سیل استان گلستان نیز نیروهای مسلح قبل از ستاد مدیریت بحران اعلام آمادگی کردند و با تمام امکانات از ابتدا تا کنون د کنار مردم سیل زده استان حضور دارند و مخلصانه خدمت می کنند .


انتهای پیام / گ

رژه ارتش در آق قلا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رژه خدمت به مناسبت روز ارتش در گلستان/ تجهیزات نیروهای مسلح سد آهنین مقابل دشمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..