تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت برگزار می‌شود

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1398/01/29 شناسه خبر: 1477728

مراسم احیای شب نیمه شعبان به همت هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین در مسجد ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عرفان هادی‌زاده خیرخواه در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: چهاردهمین ویژه برنامه نیمه شعبان به همت هیئت خادمان مهدی(عج) در مسجد ولایت قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این ویژه برنامه با شعار "شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد" به مدت سه شب در روزهای 29، 30 و 31 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول ویژه برنامه نیمه شعبان هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین از برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در شب اول و دوم(29 و 30 فروردین) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت برگزار می‌شود و شروع برنامه در شب سوم(31فروردین) از ساعت 23:30همراه با برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان است.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و مداحی حاج حسین حقی از مداحان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ذاکرین خادمان مهدی(عج) برگزار می‌شود.

خیرخواه در پایان بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های انتظار به مدت 5 شب در سطح شهر، اهداء گل، پخش شربت، ختم قرآن و صلوات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این ایام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..