تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد صلاح از لیورپول جدا می شود ؟

رامی عباس عیسی، مدیر برنامه‌های محمد صلاح، شایعه جدایی این ستاره مصری از لیورپول را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه" : روز گذشته نشریه اسپانیایی آ. اس ادعا کرد که این ستاره ۲۶ ساله قصد دارد آنفیلد را ترک کند. این نشریه ادعا کرد که صلاح با یورگن کلوپ دچار مشکل شده و می‌خواهد راهی باشگاه دیگری شود.

در این بین، شایعاتی در مورد علاقه‌مندی رئال مادرید برای خرید این ستاره مصری هم منتشر شده و گفته می‌شود که آن‌ها آماده اند تا او را با انتقالی قابل توجه، به خدمت بگیرند.

محمد صلاح از لیورپول جدا می شود ؟
اما رامی عباس با انتشار پستی در صفحه توئیتر، خبر نشریه آ. اس را رد کرد. او نوشت:" دوباره نشریه آ. اس از طرف خودش صحبت کرد! "

صلاح که فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را انتخاب کرد، در این فصل هم یکی از بهترین بازیکنان لیورپول بود و شانس زیادی دارد تا با این تیم قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد صلاح از لیورپول جدا می شود ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..