تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصلح دیدار مقابل الاهلی عربستان را از دست داد

مصلح دیدار مقابل الاهلی عربستان را از دست دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان (دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) در امارات به مصاف هم می‌روند.

شایان مصلح، مدافع سرخپوشان ایران که به نظر می‌رسید دوران مصدومیتش رو به پایان است و می‌تواند برای تیم برانکو به میدان برود، مقابل الاهلی غایب است تا همچنان محمد نادری در پست دفاع چپ بازی کند.

مصلح امیدوار است مقابل سپاهان اصفهان بازی کند و باید دید تصمیم کادر پزشکی و فنی سرخپوشان چه خواهد بود.

وضیعت دیگر بازیکنان این تیم مانند حسین ماهینی مبهم است و حضور این بازیکن در زمین مسابقه به صلاحدید کادرفنی بستگی دارد.

دیدار شاگردان برانکو و عنبر ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ از ساعت ۲۰ در امارات برگزار خواهد شد.

گفتنی است کاروان پرسپولیس روز جمعه پس از تمرین در تهران با پرواز ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه عازم دبی می‌شوند تا خود را برای بازی برابر الاهلی عربستان آماده کند.

پرسپولیس که روز دوشنبه، دوم اردیبهشت میهمان تیم عربستانی خواهد بود، ۲ جلسه تمرین هم در امارات خواهد داشت که یک جلسه آن باید در ساعت برگزاری مسابقه در زمین اصلی مسابقه انجام شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصلح دیدار مقابل الاهلی عربستان را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..