تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیب: بازیکنان پارس حق دارند اعتراض کنند/ مسئولان این تیم را فراموش کرده‌اند

خطیب: بازیکنان پارس حق دارند اعتراض کنند/ مسئولان این تیم را فراموش کرده اندعبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اعتراض بازیکنان این تیم به شرایط مالی نامساعد باشگاه پارس و عملی نشدن وعده‌های مسئولان گفت: من به بازیکنان حق می‌دهم. مسئولان به آن‌ها قول داده بودند که قسمتی از قراردادهیشان پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت حق کمک کردن به تیم‌های لیگ برتری را ندارد. اما شرکت‌هایی در این منطقه وجود دارند که طبق مسئولیت‌های اجتماعی شان می‌توانند به تیم پارس کمک مالی کنند که متاسفانه این شرکت‌ها این کار را انجام نمی‌دهند. به ما قول داده بودند که ۲۰ اسفند ماه پول به حساب باشگاه واریز شود، اما این اتفاق نیفتاد.

خطیب در پاسخ به این سوال که آیا او از بازیکنان حمایت می‌کند یا خیر گفت: دقیقا همینطور است و من قاطعانه از بازیکنان حمایت می‌کنم. مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع انجام می‌دهند، اما مسئولان بالادستی به قول هایشان عمل نمی‌کنند. ما باید چه کنیم؟

او ادامه داد: تیم این روز‌ها درموقعیت حساسی قرار دارد و باید هر چه زودتر به آن کمک شود. شرکت‌های خصوصی نفتی پیش از این به باشگاه کمک کردن، اما این‌بار به قولشان عمل نکردند.

خطیب در پاسخ به این سوال که در صورت رفع نشدن مشکلات چه آینده‌ای در انتظار پارس جم خواهد بود گفت: مشکلات مالی اگر رفع نشود شرایط تیم از این هم بدتر خواهد شد. ما از مسئولان استان انتظار داریم پشت این تیم قرار گیرند تا بتوانیم شرایط را بهبود دهیم. من خودم بومی این منطقه هستم و به نظرم تیم رها شده و انگار اهمیتی برای مسئولان ندارد. این اتفاق برای فوتبال استان بسیار بد است.

او در مورد بازی پیش رو با سپیدوردرشت گفت: مشکلات مالی زیاد است، اما به صورتی نیست که بازیکنان مقابل سپیدرود بازی نکنند. بازیکنان با تعصب در این بازی حضور پیدا خواهند کرد و امیدوارم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

انتهای پبام/

صحبت های خطیب در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیب: بازیکنان پارس حق دارند اعتراض کنند/ مسئولان این تیم را فراموش کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..