تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع اتلتیکو و رد پیشنهاد دورتموند به خاطر بارسا

۸۵۳۶۴۸

۱۴۶ 

فیلیپه لوئیس، مدافع چپ برزیلی اتلتیکو هفته های پایانی حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد.

ورزش سه: قرارداد فیلیپه لوئیس، مدافع برزیلی با اتلتیکو انتهای فصل تمام می شود و او برنامه ای برای ادامه حضورش در این باشگاه ندارد. مدت هاست که مذاکرات برای تمدید قرارداد متوقف شده و لوئیس یک بار دیگر به جدایی از اتلتیکو فکر می کند.

مدافع اتلتیکو و رد پیشنهاد دورتموند به خاطر بارسا

امروز نشریه بیلد ادعا کرد که لوئیس اخیرا پیشنهاد خوبی از بروسیا دورتموند دریافت کرده ولی آن را رد کرده است. او فعلا عجله ای برای انتخاب تیم بعدی خود ندارد و در واقع منتظر رسیدن پیشنهاد بارسلوناست. آبی اناری ها برای فصل بعد به دنبال یافتن ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا هستند و گفته می شود که لوئیس هم جزو گزینه های بارسا محسوب می شود.

لوئیس سال 2014 یک بار از اتلتیکو جدا شد و به چلسی پیوست ولی اوضاع برای او خوب پیش نرفت و یک سال بعد به اتلتیکو بازگشت. او در مجموع 26 بازی برای چلسی انجام داد.

ستاره برزیلی از فلامینگو هم پیشنهاد دارد ولی هنوز پاسخی به آن نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع اتلتیکو و رد پیشنهاد دورتموند به خاطر بارسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..