تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

۸۵۳۶۴۶

۳۴۷ 

ورزش سه: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با انجام 4 بازی به اتمام رسید و در نهایت بارسا، لیورپول، آژاکس و تاتنهام راهی نیمه نهایی شدند.

شب اول، پرده اول:

سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

نمایش امیدوار کننده یونایتد در دور قبل و کنار زدن پاریسى هاى مغرور آن هم در خانه حریف، آن ها را امیدوار نگه داشته بود. امیدوار به معجزه نیوکمپ. مثل فینال نود و نه دو هزار. سولسشرى که در قامت بازیکن در دقیقه نود و سوم دروازه بایرن و الیور کان را براى بار دوم در کمتر از چند دقیقه باز کرد تا شیاطین سرخ فاتح لیگ قهرمانان شوند، این بار با کت و شلوار نظاره گر بازى جوانتر هایى چون راشفورد بود.

سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

باخت یک بر صفر در بازى رفت جبران ناپذیر بنظر نمى رسید. دقایق ابتدایى، بر خلاف انتظار از آن یونایتدى هاى میهمان بود. توپ راشفورد که به تیرک افقى دروازه ترشتگن خورد، موتور بارسا روشن شد. دو گل از مسى. اولى هدیه اى از طرف اسمالینگ و دومى با اشتباهى مرگبار از دخیا. کار در همان پانزده دقیقه تمام شد و این را مى شد از نشستن سولسشرى که تا آن لحظه با حرارت کنار زمین فریاد میکشید، فهمید. گل سوم کوتینیو در اواسط نیمه دوم شد مجالى براى نشان دادن اعتراض این ستاره از وضعیت نیمکت نشینى هاى متداومش. منچسترى ها براى خلق یک شگفتى دیگر یک چیز کم داشتند. مسى. زننده دو گل و طراح گل سوم.

سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

پرده دوم: در دیدارى هم زمان جوانان جویاى نام آژاکس به مصاف بانوى پیر تورین رفته بودند. تا قبل از این بازى، سى آر سون صد میلیون یورویى به تنهایى بیشتر از مجموع یازده بازیکن تیم هلندى ارزش داشت. بخصوص اینکه با سى و چهار سال سن هنوز سوداى توپ طلاى ششم را در سر داشت. سانتر و باز یکى دیگر از آن پروازهاى بلند رونالدو. مثل بازى رفت او زهر خودش را ریخته بود.

سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

کسى جز این هم انتظارى نداشت. در حالى که همگان خود را آماده مى کردند تا در ستایش رونالدوى پا به سن گذاشته بنویسند، این بازیکنان جوان آژاکس بودند که تاریخ را نوشتند. دو گل آژاکس برترى و بازى نیمه نهایى را به آنان داده بود. بعد از رئالِ بدون رونالدو نوبت یووه با رونالدو رسید تا جلوى آژاکس زانو بزند. حالا هر کدام یک از ستاره هاى آکادمى "یوهان کرویف" قیمتى شده اند. در تیررس باشگاه هاى متنول اروپایى. از همین حالا باید دلیخت، دى یانگ، حکیم زیاش، داوید نِرِس و دیگران را الماس هاى ربوده شده دانست.

سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

شب دوم، پرده سوم: لیورپول، پورتو. قرمز ها بازى رفت را با نتیجه دو بر صفر برده بودند و کار راحتى پیش رویشان بود. بابى فیرمینو و هندرسون هم بازى را از روى نیکمت آغاز کردند و به جاى این دو، اوریگى و واینالدوم نفرات اصلى بودند. اما باز هم این مانه و صلاح بودند که کار را براى پورتو تمام کردند. در ادامه سه گل دیگر. فقط یکى سهم پورتو. نتیجه نهایى چهار بر یک براى پسران کلوپ.

پرده چهارم: بى شک گل سر سبد بازى هاى این فصل رقابتهای لیگ قهرمانان. سر سام آور و پر نواسان. هفت گل. چهار تاى اول در یازده دقیقه. بازى اى که تمام تن ها را مى لرزاند. هر لحظه یک تیم بلیط حضور در نیمه نهایى را بدست میگرفت. نه سون، نه استرلینگ کوتاه نمى آمدند. با اینکه نتیجه چهار بر دو که بود، پپ آرام و قرار نداشت.

سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

یک بار برابر موناکو، بار دیگر توسط لیورپول در همین مرحله کنار زده شده بود و این بار نوبت تاتنهام بود. وقتى یورنته گل سوم تاتنهام را زد، کار به وى اى آر هم کشید. داور گل را پذیرفت تا بازى پر التهاب تر از قبل دنبال شود. گل پنجم سیتیزن ها اتحاد را منفجر کرد. براى لحظه اى شکستن طلسم نیمه نهایى براى منچسترسیتی، پپ و رویاى چهارگانه در دسترس بود. اما این بار هم وى اى آر سراب آن ها را بر هم زد. بازى با برد تلخ سیتیزن ها و صعود شیرین پوچتینو و شاگردانش تمام شد.

حالا همه ى ما چشم انتظار بازى هاى نیمه نهایى هستیم. تاتنهام با آژاکس و بارسا در برابر لیورپول. هنوز این نمایش جذاب به پرده آخر نرسیده است.

سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان

حامد صادقیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریع و خشن؛ مثل دور دوم لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..