تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوما و جانینی در آستانه ترک الاهلی عربستان

۸۵۳۶۴۵

۵۵۴ 

مهاجمان سوری و کیپ وردی الاهلی عربستان در پایان فصل راهی لیگ ستارگان قطر خواهند شد؛ این خبری است که استاد الدوحه منتشر و مدعی آن شده است.

ورزش سه: عمر سوما و جانینی که دو مهاجم تاثیرگذار و برتر الاهلی عربستان محسوب می‌شوند در آستانه ترک این باشگاه به مقصد لیگ ستارگان قطر قرار دارند تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کنند.

سوما که در این چند فصل عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته و بعنوان یکی از ماشین‌های گلزنی این تیم تاثیرگذار بوده، در فصل جاری با چالش بزرگی با مدیران تیم مواجه شده و حتی بحث بازوبند کاپیتانی نیز به میان آمده بود و خبرهایی مبنی بر نارضایتی او شکل گرفت.

این مهاجم سوریه‌ای که با ثبت 100 گل یکی از ستاره‌های گرانقیمت این باشگاه نیز محسوب می‌شود، در فصل جاری در لیگ قهرمانان با پرسپولیس همگروه است که در آخرین تقابل با شکست حریف سعودی همراه بود.

جانینی، مهاجم کیپ وردی این باشگاه که در این فصل طی 16 بازی 14 گل برای آنها به ثبت رسانده، نیز طبق ادعای استاد الدوحه دیگر بازیکنی است که در پایان فصل از جمع الاهلی جدا خواهد شد تا خط هجومی این تیم در صورت تحقق این موضوع متلاشی شود و آنها به دنبال جایگزینی برای این دو مهاجم خارجی و گلزن خود باشند.

سوما و جانینی در آستانه ترک الاهلی عربستان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوما و جانینی در آستانه ترک الاهلی عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..