تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض ذوبی‌ها به بلیت فروشی بازی با پرسپولیس

۸۵۳۶۴۳

۷۵۵ 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد اسنادی را علیه بلیت فروشی باشگاه ذوب‌آهن انتشار خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه ذوب‌آهن همچنان نسبت به نحوه بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس به آن معترض هستند مدعی هستند مصوبه شورای تامین استان در مورد بلیت فروشی این مسابقه از سوی سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات اجرا نشده است.

سعید فتاحی نیز مدعی شده بلیت فروشی این مسابقه اشکال داشته و با این حال سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن وعده داده اسنادی را روز شنبه در مورد بلیت فروشی این مسابقه منتشر می‌کند که نشان می‌دهد بی‌تدبیری‌هایی در مورد حضور تماشاگران در این بازی از سوی مسئولان برگزای بازی انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض ذوبی‌ها به بلیت فروشی بازی با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..