تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسناد لو رفته از بیوه داعشی توسط خبرنگار لبنانی/ از فعالیت‌های تروریستی تا بازگشت آزادانه به زادگاه! +تصاویر

داعش به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار لبنانی به نام جنان موسی، فعال در شبکه عربی"الان" مدارک معتبری از تلفن همراه زنی داعشی اهل آلمان به نام «امایما آ» به دست آورده است. این اطلاعات که حجم آنها به ۳۶ گیگابایت می‌رسد حقایقی از زندگی «امایما آ» را فاش می‌کند.

ماجرا از جایی آغاز شد که «امایما آ»  در سال ۲۰۱۱ به عقاید افراطی‌گری علاقه‌مند شد و در سال ۲۰۱۲ پس از آشنایی با نادر هدرا اهل فرانکفروت، از اعضای داعش ازدواج کرد و راهی سوریه شد. این زن به عنوان عکاس و مسئول تبلیغات داعش در سوریه با «دنیس کاسپرت» معروف به «دسو داگ» خوانندهٔ سابق رَپ آلمانی آشنا شد. شش ماه بعد هدار در جریان درگیری‌های کوبانی به هلاکت رسید. سرکردگان تروریست مبلغ هزار و ۳۱۰ دلار به امایما دادند و او  «رقه» را به مقصد استان «حمص» ترک کرد.

بیشتر بخوانید:صحبت‌های دردناک خبرنگار بارداری که توسط داعش ربوده شد +فیلم

این زن در آنجا با «دنیس کاسپرت» معروف به «دسو داگ» خوانندهٔ سابق رَپ که یکی از دوستان نزدیک همسرش بود، ازدواج کرد. جنان موسی تصور می‌کرد که زن داعشی در سال ۲۰۱۵ کشته شده اما  یک حساب فعال در LinkedIn پیدا کرد که در آلمان ساخته شده بود. حساب کاربری مزبور متعلق به زنی بی‌حجاب با عنوان مترجم بود بی‌خبر از آنکه او همان زن داعشی است.

نکته اینجا بود که زنی با چنین پیشنیه فعالیت در گروه‌های تروریستی مجدداً به زادگاه خود بازگشته بود و آزادانه به زندگی‌اش ادامه می‌داد. تحقیقات به آنجا رسید که امایما در سپتامبر ۲۰۱۶ از راه ترکیه بار دیگر به آلمان بازگشته بود.

گفتنی است؛ رسانه وفا وابسته به داعش در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۱۰۸ مرگ دنیس کاسپرت را در دیرالزور سوریه تایید کرد. ظاهراً مقامات آلمان نیز هیچ مشکلی با اقدامات «امایما آ» نداشتند.

جنان موسی متحیر از بی‌تفاوتی دولت آلمان نسبت به پرونده امایما می‌گوید: این بدان معناست که قربانیانی که توسط داعش خارج از خاک آلمان جان خود را از دست داده‌اند برای مقامات این کشور هیچ اهمیتی ندارند. عجیب‌تر آنکه در نهایت تنها واکنش پلیس هامبورگ این بود که  در توئیتر نوشت  از تمامی این وقایع اطلاع داشته است! در ادامه تصاویری مربوط به این ماجرا را مشاهده می‌کنید.

داعش

امایما آ

داعش

دسو داگ و امایما آ

داعش

نادر هدرا

داعش

داعش

داعش

نادر هدار در کنار دسو داگ

داعش

داعش

داعش

داعش

داعش

داعش

داعش

داعش

داعش

گواهی مهد کودک دختر امایما

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسناد لو رفته از بیوه داعشی توسط خبرنگار لبنانی/ از فعالیت‌های تروریستی تا بازگشت آزادانه به زادگاه! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..