تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلاتو گفتن یک خبرنگار دیگر از میانه سیلاب +فیلم

خبرنگاری که رو دست حسینی بای زد! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ویدئوی جالبی از یک خبرنگار پاکستانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که او را در میانه سیلاب خروشان در حال پلاتو گفتن نشان می‌دهد. بنا بر اعلام "indiatoday" یک کاربر ضمن انتشار این فیلم به طنز زیر آن نوشته است: «تهیه‌کننده از او خواسته گزارشی ضبط کند که مانندش در هیچ کانالی وجود نداشته باشد». تماشای این فیلم پس از پلاتو گفتن حسینی بای در مناطق سیل‌زده خالی از لطف نیست. 

شایان ذکر است؛ حسینی بای خبرنگار صدا و سیما چند روز پیش به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها با سفر به مناطق سیل‌زده گلستان گزارشی از این مناطق تهیه کرد که با واکنش‌های بسیاری همراه شد. این خبرنگار سرشناس  برای نشان دادن شرایط سخت مردم سیل‌زده گلستان  در میانه سیلاب پلاتو گفت اما برخی از رسانه‌ها با سوءاستفاده از این اتفاق، مغرضانه علیه حسینی بای موضع گرفتند و این کار او را خودنمایی خواندند. اما پس از آن پلاتوهایی مشابه از برخی خبرنگاران خارجی از جمله خبرنگار سی ان ان منتشر شد که عادی بودن این کار را نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید:مقایسه پلاتوی حسینی بای و گزارشگر سی ان ان +تصویر

در ادامه فیلم مربوط به پلاتو گفتن خبرنگار پاکستانی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلاتو گفتن یک خبرنگار دیگر از میانه سیلاب +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..