تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیله ماهی کباب | آموزش روش تهیه فیلمه ماهی کباب در فویل غذای رژیمی

فیله ماهی کباب

آموزش روش تهیه فیلمه ماهی کباب رژیمی

فیله ماهی کباب در فویل غذایی خوشمزه و رژیمی است و در این بخش آشپزی تاپ ناز روش تهیه فیله ماهی کباب را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای فیله ماهی کباب آب لیموترش فیله ماهی برای هر نفر 200 گرم نمک و فلفل پیازچه خرد شده لیموترش 1 عدد حلقه ای شده هویج خرد شده در صورت تمایل عصاره سبزیجات کره یا روغن زیتون گوجه فرنگی در صورت تمایل فیله ماهی کباب

فیله ماهی را در کمی آب لیموترش و مقداری نمک و فلفل بخوابانید و اگر مایل بودید کمی هم روغن زیتون یا کره به آن اضافه کنید و بگذارید تا 1 ساعت این مواد به خورد ماهی بروند و ماهی را مزه دار کنند.

کاغذ فویلی را باز کنید و به اندازه ای که بتوانید کل مواد را در آن جای دهید و روی آن را بپوشانید.

سپس ماهی مزه دار شده را با پیازچه و هویج خرد شده، عصاره سبزیجات، آب لیموترش و حلقه های لیموترش و گوجه فرنگی 4 قاچ شده درون فویل قرار دهید و فویل را بپوشانید و برای اینکه بخار داخل پخت هنگام حرارت خارج شود چند سوراخ هم بر روی فویل ایجاد کنید.

دمای فر را روی 200 درجه سانتی گراد قرار دهید و بسته فویل را در آن بگذارید تا 15 تا 20 دقیقه در فر پخته شود.

پس از خته شدن آن را از فر بیرون بیاورید و با دورچین های دلخواه سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیله ماهی کباب | آموزش روش تهیه فیلمه ماهی کباب در فویل غذای رژیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..