تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل روتختی عروس ترک | شیک ترین مدل های روتختی 2019 و نکات برای تزیین اتاق خواب

مدل روتختی عروس مدل روتختی عروس ترک و ایده هایی برای تزیین کردن اتاق خواب عروس

در این بخش تاپ ناز مدل های روتختی را مشاهده می کنید. مدل ها همه ترکیه ای هستند و بسیار پرطرفدار هستند، یکی از گزینه های مهم در اتاق خواب عروس، تخت خواب و روتختی است. در این بخش مدل های شیک روتختی عروس را در رح ها و رنگ های متنوع مشاهده می ک نید که برای هر سلیقه ای مناسب هستند.

مدل روتختی عروس

بنظر شـما بهترین برند‌هاي موجود روتختی در ایران کدام‌ها هستند؟ اگر کمی بـه این سوال بیندیشید متوجه می شوید بازار این روز‌ها پر از جنس‌هاي بی‌کیفیت شده اسـت و شاید بتوان گفت: اجناس ترکی جزیی از بهترین‌ها باشند. تخت خواب عنصر اصلی اتاق خواب شـما بـه شمار می آید و پوشش آن چشم گیرترین بخش محیط؛ بنابر این انتخاب مدل روتختی اهمیت ویژه‌اي خواهد داشت.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه‌ ای اسپرت

مدل روتختی اسپرت به دلیل طرح هندسی که دارد با سبک های طراحی زیادی هماهنگ است و به همین دلیل محبوب ترین مدل به حساب می آید. باید در نظر داشته باشید این مدل روتختی ها با استایل مدرن هماهنگ می شوند و اگر به دنبال طراحی به سبک سنتی هستید کمی کار شما سخت می شود.

در طراحی سنتی باید تعادل را به خوبی در اتاق ایجاد کرد تا نتیجه خوبی حاصل شود. رنگ بندی روتختی هم باید طراحی شاداب و سنگینی داشته باشد. این ترکیب رنگ بیشتر باب سلیقه طراحان است و افراد عادی شجاعت طراحی بر این اساس رنگ را ندارند. ولی اگر بتوانید این پالت رنگ را به درستی در فضا پیاده کنید، فضایی پویا و مدرن خواهید داشت.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه‌ ای گلدار

طرح گلدار طبق معمول از مدل‌هاي مورد علاقه‌ بانوان ایرانی اسـت. این طرح شاد و پر از حس زندگی اسـت؛ بنابر این این مدل بـه خصوص برای زوج‌هاي جوان بسیار محبوب اسـت. طبق معمول افرادی کـه روحیه لطیف دارند و دوستدار طبیعت هستند از طرفداران همیشگی این طرح‌ها هستند. نکته‌اي کـه رعایت آن برای شـما بسیار اهمیت دارد، توجه بـه تعادل بصری در فضا اسـت.

این امر بدین معنی اسـت کـه اگر همانند تصویر زیر از چنین طرح شلوغی استفاده میکنید، سعی کنید عناصر ساده و خنثی را درکنار آن بکار برید. زیرا شلوغی بیش از حد فضا سبب ایجاد نوعی اغتشاش بصری می شود. مخصوصا اگر فضای کوچکی دارید، این شلوغی چند برابر خواهد شد و شـما را از هدفی کـه درنظر داشتید دور خواهد کرد.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه‌ ای ساده

این مدل طرح‌هاي ساده بیشتر مورد علاقه‌مندان سبک‌هاي مدرن اسـت. زیرا سادگی این طرح‌ها فضا را تحت تاثیر قرار نداده و هم چنان آرامش فضا را حفظ خواهد کرد. از طرفی طرح‌هاي ساده همیشه روی مد خواهند بودو چشم را خسته نخواهند کرد. پس اگر بـه دنبال پس انداز و صرفه جویی در هزینه‌هاي خود هستید بـه سراغ این مدل طراحی‌ها بروید.

بـه بافت روی آن بـه خوبی دقت کنید. این بافت راه راه سبب ایجاد طرحی شیک شده و آنرا از یکنواختی در آورده اسـت. استفاده از رنگ‌هاي پوست پیازی هم باوجود زیبایی بی نظیرش کم‌تر مورد استفاده قرار میگیرد، کـه این خود سبب خاص‌تر نشان دادن اتاق خواب شـما خواهد شد.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه ای اسپرت دخترانه

این طرح یکی از مدل‌هاي پرطرفدار برای تازه عروس داماد اسـت. رنگ صورتی زنانه‌ي آن حسی از طراوت و ظرافت بـه فضای اتاق خواب خواهد بخشید. از طرفی حاشیه‌هاي طراحی شده بر روی آن بسیار زیبا و شیک اند. سادگی این طرح‌ها سبب تاکید بر آرامش حاکم بر فضای اتاق خواب میشود.

همانگونه کـه در تصویر زیر مشاهده میکنید، زیبایی این طرح در حالت ست دو چندان می شود؛ بنابر این مـا بشما پیشنهاد میکنیم ست روتختی را تهیه کنید. دراین صورت در زمان خود، جهت جست‌وجو برای ملحفه یا روبالشی‌هایي کـه بـه این روتختی بیاید، صرفه جویی می کنید. همچنین ممکن اسـت استفاده از روتختی‌هاي غیر ست نتیجه‌ي مطلوبی در بر نداشته باشد.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه‌ ای طرح دار

شاید دلیل زیبایی چنین طراح‌هایي در نحوه‌ي انتخاب رنگ‌هاي آن اسـت. ترکیب رنگی صورتی، سبز، آبی، بنفش یک نتیجه‌ي منحصر بـه فرد و فوق العاده دوست داشتنی خلق خواهد کرد. مدلی کـه سراسر حس طراوت و زندگی رابه محیط بیرون منعکس میکند. بـه تصویر زیر بـه خوبی دقت کنید.

نکته‌ي مهم ایجاد هماهنگی در کلیه‌ي فضاست. بـه تک تک جزییات نگاه کنید. طراح آن برای افزایش حس طراوت و سرزندگی فضا، از گیاهان سبز بهره برده اسـت. از طرفی ساعت و آباژور بکار رفته در هماهنگی کامل با روتختی و کلیه فضا اسـت.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه‌ ای مدرن

اگر بـه طرح‌هاي خاص و متفاوت علاقه‌مند هستید، این مدل میتواند شـما را عاشق خودش کند! یک طرح زیبا و جذاب کـه در کم‌تر خانه‌اي یافت میشود. اگر در اتاق خود با کمبود اثر هنری یا دکوری رو بـه رو هستید، با انتخاب این روتختی، با یک تیر دو نشان بزنید.

البته همانگونه کـه خودتان هم حدس زدید، روبالشی‌ها و طرح مثلثی امتداد یافته تا دیوار در خاص بودن و نیز بیان بهتر طرح بسیار موثر بوده اند؛ بنابر این مـا نیز بشما پیشنهاد میکنیم از این ایده الهام گرفته و سعی در تقلید آن کنید. اما فراموش نکنید در نهایت باید بـه یک دکوراسیون هماهنگ برسید.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه‌ ای رنگارنگ

اینچنین سبک‌هایي طبق معمول مورد پسند افراد عادی نیست، زیرا چیدمان فضا با توجه بـه چنین ترکیب رنگی نیازمند مهارت یک طراح داخلی اسـت.

اما مـا بهتان پیشنهاد میدهیم شجاع بوده و با کمی دقت و سلیقه دست بـه دکوراسیون فضای خود، درکنار انتخاب چنین روتختی برای خود باشید. مطمئن باشید اگر بـه خوبی از پس چیدمان و تعادل فضایی برایید، نتیجه حاصله فوق العاده خواهد بود. در نهایت اگرهم چنان بـه طراحی خود شک دارید از یک طراح داخلی مشورت بگیرید.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی ترکیه‌ ای بافت دار

نمونه‌ي آورده شده، یکی از زیباترین مدل‌هاي جدید روتختی ترکیه اي اسـت. ترکیب آن با طلایی بیشتر شخصیت لوکس و اشرافی بـه آن داده اسـت تا اسپرت.

نقش برجسته‌ي آن نیز بر زیبایی آن تاثیر زیادی گذاشته و آنرا تبدیل بـه یک انتخاب ایده آل کرده اسـت؛ بنابر این اگر بـه دنبال یک نمونه‌ي لوکس هستید، این مدل را مدنظر داشته باشید.

مدل روتختی ترکیه‌ ای برای تازه عروس‌ها

یکی از جدید ترین کار‌هاي روتختی‌هاي ترکیه‌اي را در تصویر بالا مشاهده میکنید. تور بکار رفته در آن زیبایی آنرا دو چندان کرده و رنگ شِکری اش بـه آن جنبه‌اي لوکس داده اسـت. اگر نگران کثیف شدن روتختی تان نیستید این یک انتخاب ایده آل برای شـما خواهد بود.

مدل روتختی عروس

مدل روتختی شیک و زیبا

مدل روتختی عروس

انواع مدل روتختی شیک برای اتاق عروس

مدل روتختی عروس

روتختی عروس

مدل روتختی عروس

مدل روتختی عروس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل روتختی عروس ترک | شیک ترین مدل های روتختی 2019 و نکات برای تزیین اتاق خواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..