تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگنده های نیروی هوایی از مقابل جایگاه رژه رفتند/ نخستین حضور جنگنده ایرانی کوثر + فیلم

جنگنده های نیروی هوایی از مقابل جایگاه رژه رفتند/ نخستین حضورجنگنده ایرانی کوثربه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگنده‌های مختلف نیروی هوایی ارتش در جریان مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح  امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان و رئیس جمهور در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

این جنگنده‌ها شامل کوثر (ساخت ایران)، تامکت اف14، فانتوم اف4، تایگر اف5 و میگ 29 بود.

این اولین حضور جنگنده ایرانی کوثر در رژه هوایی بود که برای دقایقی نیز بر فراز منطقه به نمایش‌های مختلف از جمله لوپس (عبور با ارتفاع پایین) و Roll 360 پرداخت.

برای مشاهده فیلم قدرت‌نمایی جنگنده تمام ایرانی کوثر در مراسم بزرگداشت روز ارتش اینجا را کلیک کنید.

همچنین، در مراسم امروز، یگان سامانه موشکی اس-٣٠٠ نیز از مقابل جایگاه رژه عبور کرد.

رژه سامانه موشکی اس-٣٠٠ از مقابل جایگاه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگنده های نیروی هوایی از مقابل جایگاه رژه رفتند/ نخستین حضور جنگنده ایرانی کوثر + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..