تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۷۰ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ کردستان ثبت شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدحسین محمدی گفت: از این تعداد تماس حدود ۵۰ درصد مربوط به اعلام حادثه در ۲ بخش آب و فاضلاب بوده است.
وی افزود: سایر تماس‌ها با این مرکز مربوط به پرسش در خصوص دیگر خدمات شرکت از جمله تفکیک و واگذاری انشعاب و صدور قبوض بود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری کردستان از واگذاری ۱۲ هزار و ۹۱۶ فقره انشعاب آب در سال ۹۷ خبر داد و افزود: در این مدت ۱۳ هزار و ۳۴ فقره انشعاب فاضلاب نیز به مشترکان واگذار شد.

محمدی به انجام ۱۴ کیلومتر اصلاح شبکه آب در استان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای ۵۰ کیلومتر توسعه شبکه آب و ۱۳ کیلومتر خط انتقال از جمله کار‌هایی بود که در سال ۹۷ انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۶، ۲ کیلومتر شبکه فاضلاب اصلاح شد، گفت: اجرای ۱۸، ۲ شبکه توسعه و ۲ کیلومتر خط انتقال از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب این شرکت در سال ۹۷ بود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۷۰ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ کردستان ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..