تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۳ هزار متر مربع فضای سبز در سنندج احداث شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرش رخزادی گفت: همچنین بیش از ۲۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع از سطح خیابان‌ها و محلات منطقه یک آسفالت و بهسازی شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج افزود: از دیگر فعالیت‌های عمرانی این منطقه می‌توان به ۲ هزار و ۱۱۵ متر تخریب جدول، چهار هزار و ۳۲۰ متر جدول گذاری جدید، یک هزار و ۶۵۵ مترمربع احداث کانیوا و نهر و ۵۳۲ مترمربع ترمیم کف فرش اشاره کرد.

رخزادی انجام ۱۶۵ متر هدایت آب‌های سطحی و لوله گذاری، ۲۸۴ مترمکعب احداث دیوار حایل، پله گذاری ۱۸۰ مترمکعب، اصلاح هندسی و تعریض خیابان ۲ هزار و ۱۱۰ مترمربع و بتن ریزی یک هزار و ۲۷۴ مترمربع را از دیگر فعالیت‌های عمرانی این منطقه در سال گذشته اعلام کرد.

وی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز سال ۹۷، یک هزار و ۴۶۴ گواهی و ۲۵۴ مورد پروانه در این منطقه برای متقاضیان صادر شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۳ هزار متر مربع فضای سبز در سنندج احداث شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..