تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک‌رسانی ۳۳۰ میلیون تومانی بانوان بسیجی آذربایجان‌غربی به سیل‌زدگان

ساعت: 11:27 منتشر شده در مورخ: 1398/01/29 شناسه خبر: 1477643

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بانوان و دختران بسیجی استان تا امروز ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده کمک کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، صفیه محمودزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به کمک‌های بسیجیان برای سیل زدگان، گفت : تا کنون بیش ازیک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی ازسوی بسیجیان به این مناطق کمک رسانی شده است.

وی، به کمک های غیر نقدی بسیجیان نیز اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این کمک‌ها تقریبا ۲ میلیارد ریال است که شامل ۲۰۰ کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ۹۶۲ تخته پتو، تعداد ۲۸ تخته فرش، تعداد زیادی لوازم بهداشتی مورد نیاز زنان و کودکان، مواد غذایی ویژه کودکان از قبیل شیر خشک ، اسباب بازی ، کیف ، کتاب و کفش برای زنان و کودکان، کت و شلوار مردانه ، البسه و پوشاک ، مواد غذایی و لوازم خانگی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه تعداد ۳۰ نفر از خواهران برای اعزام به این مناطق اعلام آمادگی کرده اند، گفت: کمک رسانی زنان بسیجی استان تا رفع همه مشکلات سیل زدگان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک‌رسانی ۳۳۰ میلیون تومانی بانوان بسیجی آذربایجان‌غربی به سیل‌زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..