تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای مسلح ایران بزرگترین پشتوانه مردمی را در جهان دارند/ اتحاد سپاه و ارتش دشمن را عصبانی کرد

ساعت: 11:28 منتشر شده در مورخ: 1398/01/29 شناسه خبر: 1477641

امام جمعه اردبیل در مراسم روز ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بزرگترین پشتوانه مردمی را در جهان دارند و تا همیشه عزتمند و مقتدر باقی خواهند ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،  سید حسن عاملی امروز در مراسم روز ارتش در اردبیل با تاکید بر اینکه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بزرگترین پشتوانه مردمی را در جهان دارند، اظهار داشت: نیروهای مسلح عزتمند و مقتدرما، به خاطر کارهای ارزشمندی که انجام داده اند امروز در قلب مردم جای دارند و برای همیشه عزتمند خواهند ماند. 

وی خطاب به آمریکایی‎ها و دشمنان ایران اسلامی گفت: اگر می‎خواهید با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردانه مبارزه کنید، راهش این نیست که  مجموعه ای را در لیست تروریستی قرار بدهید که ریشه تروریسم را در منطقه نابود کرده است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه بزرگترین توطئه قرن توطئه داعش بود، تصریح کرد:  نه تنها کشور ما بلکه کل منطقه مدیون سپاه پاسداران است؛ اگر حضور باعظمت سپاه  و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سوریه نبود این منطقه به حمام خون تبدیل می شد.

وی گفت: سپاه همیشه سربلند است و برای همیشه سربلند خواهد ماند.

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، با اشاره به حضور به موقع و موثر نیروهای مسلح در مناطق سیل زده ، اظهار داشت: این خدمات متواضعانه نشان دادکه نیروهای مسلح در قلب مردمند و برای همیشه عزتمند خواهند ماند.

وی تاکیدکرد:  اتحاد و انسجام ارتش و سپاه و حمایت همه مردم از سپاهی ها پس از اقدام نابخردانه آمریکا حرکتی ارزشمند بود که دشمنان را عصبانی کرد.

عاملی گفت:  بی تردید انسجام ملی و وحدت ملت ایران، دشمن را در برابر ما خاضع کرده و ثابت می کند که ملت ایران جز در برابر حق تعالی سر تعظیم در برابر کسی فرود نمی آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای مسلح ایران بزرگترین پشتوانه مردمی را در جهان دارند/ اتحاد سپاه و ارتش دشمن را عصبانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..