تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش و سپاه یک لشکر هستند/ صحنه های زیبای خدمت رسانی توسط این دو نیرو در سیل خلق شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در حاشیه سالروز گرامیداشت ارتش در شهرستان آق قلا در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی وجود نیروهای مسلح است.

وی افزود: در هیچ جای دنیا جز ایران اسلامی دو نیروی نظامی مقتدر در یک کشور نداریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: از افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وحدت‌ رویه در فرماندهی است که یک فرمانده واحد دارند.

معروفی بیان کرد: : بعضی‌ها می‌گویند ارتش و سپاه دو لشکر الهی و این حرف اشتباه است، ارتش و سپاه یک لشکر هستند و همدیگر را پوشش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد:  در سیل اخیر استان شاهد بودیم فرماندهان نیروهای مسلح در کنار هم به خدمات‌رسانی مشغول بودند که صحنه‌های زیبایی را رقم زد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش و سپاه یک لشکر هستند/ صحنه های زیبای خدمت رسانی توسط این دو نیرو در سیل خلق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..