تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد اولیه ۸۸ میلیونی رئال برای جذب هازارد

۸۵۳۵۹۳

۳۳۸ 

رئال مادرید پیشنهاد اولیه اش برای جذب ستاره بلژیکی چلسی را ارائه داد.

خبرگزاری فارس: نشریه سان انگلیس خبر داد که باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی پیشنهاد اولیه اش را برای ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی ارائه کرده است.

مادریدی ها در اولین پیشنهاد خود 88 میلیون پوند را برای جذب هازارد ادامه دادند. این در حالی است که مسئولان چلسی می خواهد این ستاره خود را با مبلغ 100 میلیون پوند بفروشند.

بنا به گزارش های رسیده به نظر می رسید این انتقال در نهایت با مبلغ 92 میلیون پوند بزودی به پایان می رسد. پل پوگبا، دومین گزینه مادریدی ها نیز بعد از جذب هازارد در برنامه زیدان قرار می گیرد تا انتقالش نهایی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد اولیه ۸۸ میلیونی رئال برای جذب هازارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..