تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا کنکور سراسری به تعویق می‌افتد؟

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ۹۵۰۰ امضا در سه روز! این تعداد امضا‌هایی است که پویش «درخواست دانش‌آموزان برای تعویق کنکور سراسری» تا این لحظه جمع کرده.

ماجرای تعویق کنکور سراسری ۹۸ به کجا رسید؟

امضاکنندگان آن می‌گویند تنها هدفشان هم‌دردی و کاهش آلام دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده است: «ما امضاکنندگان این نامه بر آن شدیم تا در راستای حمایت از داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۸ که ساکن مناطق سیل‌زده هستند و برای جلوگیری از بی ثمر ماندن تلاش‌ها و رعایت عدالت آموزشی و کاهش آلام این عزیزان و برای آن‌که امیدشان به نا امیدی تبدیل نشود، از وزیر محترم درخواست کنیم نسبت به تعویق کنکور سراسری اقدام کنند.»

بیشتربخوانید : زمان برگزاری کنکور ۹۸ تغییر می‌کند/ استثنا در منع قانون بکارگیری بازنشستگان

در ادامه این نامه آمده است: «بعضی دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که نظام قدیم نیز می‌باشند، هیچگونه کتاب یا جزوه‌ای برایشان باقی نمانده است و منابع نظام قدیم هم در بازار موجود نمی‌باشد که بتوانند خرید کنند.»

گفتنی است پیشتر کمپین تعویق آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها با بیش از ۶۰۰۰ امضا به ثبت رسیده بود. کمپینی که با پیگیری‌های خبرنگاران و فشار افکار عمومی سرآخر به نتیجه رسید و سازمان سنجش اعلام کرد این آزمون را با ۷ هفته تأخیر برگزار خواهد کرد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

آیا کنکور سراسری عقب می‌افتد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا کنکور سراسری به تعویق می‌افتد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..