تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس شنبه 31 فروردین تعطیل شد

مدارس استان قم همزمان با نیمه شعبان در روز ۳۱ فروردین‌ماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل از آموزش و پرورش استان قم، مدارس قم در روز ۳۱ فروردین‌ماه همزمان با نیمه شعبان تعطیل است.

مدارس شنبه 31 فروردین تعطیل شد
اطلاعیه این اداره کل به شرح زیر است:
با تبریک میلاد باسعادت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به اطلاع می‌رساند آموزش و پرورش قم به جهت آمادگی میزبانی شایسته از زائرین مسجد مقدس جمکران و کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علی‌ها و تصمیم شورای تأمین به ریاست استاندار محترم، شنبه ۳۱ فروردین را تعطیل اعلام نمود.

بر همین اساس شنبه مدارس استان به لحاظ میزبانی از زائرین عزیز مسجد مقدس جمکران و میمنت میلاد مسعود آقا امام زمان (عج) تعطیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس شنبه 31 فروردین تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..