تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی منچسترسیتی وتاتنهام + خلاصه بازی

تاتنهام در دیداری پرهیجان و دراماتیک در شهر منچستر موفق شد با وجود شکست برابر سیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسد و حریف آژاکس شود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، در دیداری پرهیجان و به‌یادماندنی از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد، منچسترسیتی با وجود برتری ۴ بر ۳ برابر تاتنهام با گل خورده بیشتر در خانه از صعود به نیمه‌نهایی بازماند و اسپرز برای نخستین مرتبه در این مرحله حاضر خواهد شد. (خلاصه این دیدار تماشایی و جذاب را اینجا ببینید)
رحیم استرلینگ در دقیقه ۴ برای سیتی گل زد تا این تیم شروعی توفانی داشته باشد، اما در دقایق ۷ و ۱۰ هئونگ مین سون کره‌ای هنر خودش را یک مرتبه دیگر به رخ کشید و تیمش را پیش انداخت.

اما سیتی دست‌بردار نبود و با فشار هوادارانش به بازی برگشت. دقیقه ۱۱ برناردو سیلوا گل دوم را زد و در دقیقه ۲۱ رحیم استرلینگ گل دوم خودش و سوم تیمش را وارد دروازه یوریس کرد.

نتیجه بازی منچستر سیتی وتاتنهام + خلاصه بازی
در نیمه دوم هم منچسترسیتی یک گل دیگر نیاز داشت که این گل را سرخیو آگوئرو دقیقه ۵۹ به ثمر رساند.

در حالی که به نظر می‌رسید این سیتی است که راهی دور بعد خواهد شد، گلی که در دقیقه ۷۳ فرناندو یورنته مهاجم باتجربه اسپانیایی زد یک مرتبه دیگر شادی را به اردوی اسپرز آورد. این گل مشکوک به هند بود اما داور با چک کرد آن متوجه شد توپ به بدن یورنته برخورد کرده است.

سکته در منچستر؛ صعود تاریخی تاتنهام به نیمه‌نهاییاما در واپسین ثانیه‌های بازی هم یک مرتبه دیگر استرلینگ گلزنی کرد، اما اشتباه کمک‌داور را VAR اصلاح کرد تا شادی زیاد گواردیولا و بازیکنانش تبدیل به یأس شود.

نتیجه بازی منچستر سیتی وتاتنهام + خلاصه بازی

سکته در منچستر؛ صعود تاریخی تاتنهام به نیمه‌نهاییبرتری ۴ بر ۳ سیتی کافی نبود و با توجه به پیروزی یک بر صفر اسپرز در خانه خودش، موفق شد با قانون گل زده در خانه حریف برای پس از ۵۷ سال راهی نیمه‌نهایی شود و در این مرحله به مصاف آژاکس خواهد رفت.

نتیجه بازی منچستر سیتی وتاتنهام + خلاصه بازی نتیجه بازی منچستر سیتی وتاتنهام + خلاصه بازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی منچسترسیتی وتاتنهام + خلاصه بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..