تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت خدمات ۴۴ میلیون نفر از طریق سامانه وزارت بهداشت/ لاشه دام‌های مناطق سیل‌زده پاکسازی شده است

قائم مقام معاونت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دریافت خدمات ۴۴ میلیون نفر از طریق سامانه وزارت بهداشت/ لاشه دام‌های مناطق سیل‌زده پاکسازی شده استمحمد شریعتی قائم مقام معاونت بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: افراد وزارت بهداشت به طور مستمر قبل از وقوع سیل در مناطق سیل‌زده آماده به خدمت بودند و از همان ساعت اولیه وقوع این حادثه در حال امداد رسانی به مردم و آسیب دیدگان هستند. در حال حاضر اطلاعات کامل از مناطق سیل زده داریم و در زمینه پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف اقدامات کافی و لازم را انجام داده‌ایم.

قائم مقام معاونت وزارت بهداشت تأکید کرد: وزارت بهداشت به طور مستمر سلامت آب را در مناطق سیل‌زده کنترل می‌کند و در راستای پاکسازی لاشه دام‌های مناطق سیل‌زده اقداماتی مؤثر را با هدف پیشگیری از آلودگی محیط انجام داده است .

وی بیان کرد: با استفاده از سامانه‌های وزارت بهداشت اطلاعاتی کامل از گروه‌های هدف مانند مادران باردار در مناطق سیل‌زده داریم و برنامه‌ریزی خوبی در راستای ارائه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی به این افراد و سایر گروه‌های آسیب‌پذیر انجام شده است.

شریعتی گفت: سامانه‌های مختلف به ما اطلاعاتی خوب از ساکنان مناطق سیل‌زده داده‌اند و همین مسئله باعث ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیرانه شده است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ میلیون نفر در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام و در حدود ۴۴ میلیون نفر خدمات از طریق این سامانه دریافت کردند.

شریعتی یادآوری کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر مراقبت‌های بهداشتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد و اقدامات پیشگیرانه به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/

جمع‌آوری اطلاعات کامل از سازمان و مناطق سیل زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت خدمات ۴۴ میلیون نفر از طریق سامانه وزارت بهداشت/ لاشه دام‌های مناطق سیل‌زده پاکسازی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..