تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار برخی از مسئولان لشکری و کشوری با سرلشکر موسوی

برخی از مسئولان لشکری و کشوری در آستانه روز ارتش با سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دیدار کردند.

جمعی از فرماندهان لشکری و مسئولان کشوری در آستانه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی به طور جداگانه و طی روزهای گذشته با فرمانده کل ارتش دیدار کردند.

 محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر عبدالکریم بنی‌طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی روزهای گذشته با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دیدارهای جداگانه‌ای داشتند.

طی این دیدارهای صمیمانه، ضمن تاکید بر گسترش تعاملات و روابط فی مابین، از اقدامات ارتش در جلوگیری از افزایش تلفات جانی و مالی در مناطق سیل زده کشور و سازمان‌دهی مردم در کمپ‌های موقت همراه با تامین اقلام و وسایل موردنیاز مردم قدردانی شد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار برخی از مسئولان لشکری و کشوری با سرلشکر موسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..