تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت بیشتر انگلستان نسبت به ایران نگاهی است که رسانه ساخته است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، حسن خجسته در کرسی آزاداندیشی رسانه و شعار سال که به همت دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز برگزار شداظهار کرد: مشکل سند چشم‌انداز ملی این بود که نهادی برای تعیین هدفهای کلان 5 ساله برای وجود ندارد و هر دولت می‌تواند کارهایی که انجام می‌دهد را در راستای این سند اعلام کند.

وی افزود: اگر چنین چیزی وجود داشت دولتها می‌بایست برنامه‌های خود را در راستای این هدفهای 5 ساله اعلام می‌کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما یادآور شد: چند سال قبل یک متخصص قلب به من گفت که ما در ایران عمل‌هایی را به صورت متداول انجام می‌دهیم که در آسیا فقط ژاپن قادر به انجام آنهاست، اما این ظلم صدا و سیماست که اینها منتشر نمی‌شود به او گفتم ما از این اتفاقات خبر نداریم اگر محتوایی در این مورد تولید شود خبرنگاران ما به آن علاقه دارند.

خجسته تاکید کرد: در مورد شعار سال نیز برای صداوسیما بحث همین است باید محتوایی باشد که پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در رسانه‌ها نام بردن از یک برند خارجی اشکالی ندارد، اما نام بردن از برندهای ایرانی مشکل‌ساز می‌شود اشکالی در سیاست‌های رسانه‌ها باید مورد بازبینی قرار گیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما تاکید کرد: در کلاس درس وقتی از دانش‌آموزان می‌پرسند ایران امن‌تر است یا انگلستان پاسخ همگی انگلستان است، اما به آنها می‌گویند که سالانه فقط در لندن فقط 500 اسیدپاشی اتفاق می‌افتد و این نگاهی که ما کشور خود داریم نگاهی است که رسانه ساخته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت بیشتر انگلستان نسبت به ایران نگاهی است که رسانه ساخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..