تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال های ماه رمضان 1398 | معرفی سریال های جدید ویژه ماه رمضان 98

سریال های ماه رمضان 1398

هر ساله در ماه رمضان از شبکه های صدا و سیما سریال های جدید و با موضوعات جالبی پخش می شود و امسال سال 1398 هم برای شبکه های مختلف، سریال های جدید با موضوعات متفاوتی در نظر گرفته شده است که در این مطلب این سریال ها را معرفی می کنیم.

سریال های ماه رمضان 1398 | معرفی سریال های جدید ویژه ماه رمضان 98

سریال از یادها رفته ویژه شبکه یک سیما

سریال از یادها رفته به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان با موضوع تاریخی در ماه رمضان 1398 از شبکه اول سیما پخش می شود.

داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو(حسین یاری)و مهربانو(هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب می‌پردازد.

بازیگران سریال از یادها رفته : حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و … بازیگران این سریال هستند.

سریال های ماه رمضان 1398 | معرفی سریال های جدید ویژه ماه رمضان 98

سریال دلدار ویژه شبکه دوم سیما

سریال دلدار هم سریالی ماه رمضانی شبکه دوم سیما است. در این سریال الناز حبیبی و محمدرضا غفاری ایفای نقش می کنند.

«دلدار» که یک ملودرام عاشقانه است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال که توسط آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده، آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد». اوایل دیماه ۹۷ کلید خورد.

سریال های ماه رمضان 1398 | معرفی سریال های جدید ویژه ماه رمضان 98

سریال برادر جان ویژه شبکه سوم سیما

سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج ویژه شبکه سوم سیما در ماه رمضان است. نویسنده این سریال سعیت نعمت الله است و بازیگران برحسته ای همچون علی نصریان، حسن پورشیرزای و حسام منظور در آن ایفای نق شمی کنند.

این سریال در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای برای شبکه سه تولید می‌شود؛ در حالیکه پیش از این قرار بود برای رمضان شبکه یک روی آنتن برود.

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» و در خلاصه داستان آن آمده است: «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می‌خواهد دِین‌های او را ادا کند.» این سریال تازه‌ترین همکاری سعید نعمت‌الله و محمدرضا شفیعی بعد از سریال‌های «جراحت»، «شیدایی»، «رستگاران»، «عقیق»، «مادرانه»، «روح الله» و… به حساب می‌آید.

به جز علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام منظور که پیش از این به عنوان بازیگران سریال «برادر جان» معرفی شده‌اند، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد نیز دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده و برای این ملودرام اجتماعی و مذهبی به ایفای نقش می‌پردازند.

برنامه شبکه پنج سیما در ماه رمضان 98

 هنوز شبکه برنامه مشخصی برای پخش سریال‌ مناسبی چه در ایام رمضان، فجر و چه عید نوروز ندارد. پیش از این هم غلامرضا الماسی در کسوت مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج در این باره گفته بود:هنوز شبکه تکلیف مشخصی برای پخش سریال مناسبتی(فجر و نوروز) برای این ایام ندارد. امروز هم در پیگیری‌ها به اینجا رسیدیم که کماکان پخش سریال مناسبتی در شبکه پنج سیما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته شاید سریال تأمینی در این ایام مناسبتی فجر انقلاب اسلامی، نوروز و رمضان، روی آنتن برود.

البته در کنار سریال‌هایی که برای پخش آماده می‌شوند، برنامه‌های مختلفی نیز در دست تولید است و همچنین شبکه‌های تماشا و آی‌فیلم هم مثل همیشه بازپخش سریال‌های پرمخاطب سال‌های گذشته را در کنداکتور خود دارند.

در این بخش سریال های ماه رمضان سال 1398 را معرفی کردیم. می توانید با جستجو در سایت تاپ ناز از موضوع این سریال اطلاع دقیق پیدا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال های ماه رمضان 1398 | معرفی سریال های جدید ویژه ماه رمضان 98»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..