تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان ومسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و معاونین و مدیران دستگاه‌های وابسته برگزار شد.

خالد جعفری اظهار کرد: برگزاری جشن گندم در استان یک افتخار و موفقیت بود که با همکاری کلیه بخش‌ها به خصوص سازمان تعاون روستائی انجام شد.

وی اذعان کرد: امیدواریم با فرهنگ و مدیریت جهادی که در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برقرار است بتوانیم به افتخارات دیگری دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: ایمان راسخ و قلبی به اینکه بدانیم خداوند ناظر تمامی اعمال ما است باعث به نتیجه رسیدن و مثمر ثمر شدن تمام فعالیت‌ها می‌شود.

جعفری بیان کرد: جهاد کشاورزی از مجموعه افرادی تشکیل شده که باور‌های دینی آن‌ها از سایر مجموعه‌ها بیشتر نمایان است و این روحیه ناشی از ارتباط متقابل با مردم و تولید کنندگان است.

در پایان این جلسه احکام جدید اعضای شورای فرهنگی سازمان به اعضاء اهداء شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی جهاد کشاورزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..