تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی ۳ تانکر حامل مواد شیمایی در استان کردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست کردستان گفت: تعداد تانکر‌های سوخت واژگون شده در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خود تغییری نکرده و در این ۲ سال ۵۸ تانکر در محور‌های مواصلاتی استان واژگون شده است.

 اقبال حمیدیافزود : از ابتدای سال جاری تاکنون ۳مورد واژگونی تانکر حامل مواد شیمایی و مشتقات نفتی در محور‌های استان اتفاق افتاده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست کردستان در ادامه گفت: ۲۹ تانکر حامل مواد شیمیایی و مشتقات نفتی طی سال گذشته در محور‌های مواصلاتی استان واژگون شد.

حمیدی با اشاره به اینکه مقررشده بود اجرای ممنوعیت تردد تانکر‌های حامل سوخت در برخی از محور‌های استان اجرا شود افزود: این طرح همچنان در تعدادی از محور‌ها هنوز اعمال نشده است.

حمیدی گفت: سال گذشته ۹۰۰ مورد پایش از واحد‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و معدنی در سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام/ع

 ۲۹ تانکر حامل مواد شیمیایی و مشتقات نفتی در کردستان واژگون شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی ۳ تانکر حامل مواد شیمایی در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..