تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۰۰میلیاردتومان به یکسان سازی بیمه مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477455

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای اجرای طرح انتقال بیمه مددجویان به بیمه سلامت حدود 500میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، طاهر موهبتی ظهر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه انتقال بیمه مددجویان شهری کمیته امداد امام خمینی (ره) به سازمان بیمه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت کشور هستند.

وی افزود: روستائیان ۲۲میلیون نفر و کارگری ۵میلیون نفر و مابقی هم سایر اقشار هستند و امروز یک میلیون مددجویان کمیته امداد به صندوق سایر اقشار پیوستند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: سالانه ۱۸۵میلیون بار سرپایی و ۴ونیم میلیون بار در بخش بستری مراجعه داریم.

موهبتی ادامه داد: این تفاهمنامه نقطه عطفی در هزینه منابع کشور بوده و برگرفته از اسناد بالادستی است، عزم جدی برای اجرای این طرح داشتیم برای محرومین بسیار موثر خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات جدی ما مربوط به بخشی نگری است، افزود: نکته مهم نگاه ملی بود که کمیته امداد به بیمه سلامت مددجویان دارند و از طرفی یک نگاه متعالی به انسان برگرفته از مبانی دینی است.

وی یادآور شد: نشان دار بودن بیمه مددجویان موجب خدشه به کرامت آن‌ها بود که یکنواختی و یکسان سازی دفترچه‌ها مشکل را حل می‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: بخشی از هداف ما هم بحث تخصصی بود که نباید همه خدمات مددجویان برعهده کمیته امداد باشد و حذف این نگاه برگرفته از سیاست‌های کلی و نگاه ملی است.

موهبتی بیان کرد: در این میان شاهد برخی تغییر رفتارها و مقاومت‌ها بودیم اما ما در بخش محرومین نمی‌توانیم اجازه دهیم که مقاومت و تغییر رفتاری بر ارائه خدمات تاثیر بگذارد چراکه فلسفه وجودی نظام عدالت است و بیمه سلامت حامی گروه‌های نیازمند است.

وی ابراز کرد: حتی اگر به لحاظ بودجه‌ای هم کسری بیاوریم اما برکت این کاروجود دارد و فرایندهایی که بروکراسی ایجاد می‌کند نباید افزایش پیدا کند و در شرایط اقتصادی باید کرامت این عزیزان را حفظ کنیم .

این مسئول خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح انتقال بیمه مددجویان به بیمه سلامت حدود ۵۰۰میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

موهبتی افزود: کمیته امداد همچنان بیمه گذار است و نظارت می‌کند و نقش ما به عنوان بیمه گر است و ظرف مدت کوتاه دفترچه‌ها صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: در بحث نیروی انسانی نیز تعدیل نیرو وجود ندارد و با روی باز نیروها را می‌پذیریم  و ما باید در صندوق سایر اقشار به مددجویان کمیته امداد دقت کنیم و اجازه ندهیم این یکسان سازی با خلاء مواجه شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۰۰میلیاردتومان به یکسان سازی بیمه مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..