تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فدراسیون فوتبال به دنبال مربی در حد کی‌روش برای تیم ملی است/ اسامی مطرح شده در رسانه‌ها در حد گمانه زنی است

ساعت: 12:53 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477298

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب می‌شود، گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال مربی در حد کی‌روش برای تیم ملی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم ملی در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آن چیزی که در گذشته در هیئت رئیسه مطرح شد، انتخاب مربی در حد کی روش بود تا بتواند جای این مربی را در تیم ملی پر کند و از طرفی سبب رشد فوتبال ملی نیز بشود.

وی با بیان اینکه قرار شد مهدی تاج رایزنی‌های مختلف را در این زمینه انجام دهد، عنوان کرد: قرار شد بعد از این مرحله تاج برای جمع بندی نهایی گزینه یا گزینه‌های مدنظر خود را به هیئت رئیسه آورده و موافقت هیئت رئیسه را نیز جلب کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه به کارگیری سرمربی خوب خارجی مدنظر هئیت رئیسه است، ابراز کرد: قرار شده از مربیان ایرانی نیز در کنار این مربی خارجی استفاده شود تا مربیان ایرانی بتوانند از تجربیات این مربی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون در راستای ماموریت محوله حرکت می‌کند، افزود: هنوز صحبتی در خصوص اینکه رئیس فدراسیون در مورد گزینه خاصی به جمع بندی رسیده صحبتی نشده تا به هیئت رئیسه بیاید.

اصفهانیان با اشاره به اینکه اسامی مطرح شده در رسانه‌ها در حد گمانه زنی است، خاطرنشان کرد: باید گفت که فدراسیون نیز با مشکلات عدیده‌ای روبرو است که باید مورد حمایت و کمک قرار گیرد تا بتواند شایسته‌ترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کند.

وی با اشاره به بحث‌هایی که در خصوص انتخاب یورگن کلینزمن می‌شود، گفت: این خبرها همگی در حد گمانه زنی است و هرکس ممکن است که فردی را مطرح کند اما تا وقتی که رئیس فدراسیون فردی را جلسه هیئت رئیسه مطرج نکند بنده نمی‌توانم اظهار نظری در این خصوص داشته باشم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه خبرهای منتشر شده این روزها نظرات افراد و یا همان گمانه زنی است، عنوان کرد: هیئت رئیسه ماموریت انتخاب سرمربی را به مهدی تاج واگذار کرده و تاکنون گزینه قطعی از طرف ایشان اعلام نشده است.

وی در خصوص احتمال انتخاب برانکو نیز اظهار کرد: هنوز اسمی از برانکو و یا مربیان دیگر نیست و تا برگزاری جلسه هیئت رئیسه اظهار نظر در این خصوص نمی‌تواند دقیق باشد.

اصفهانیان بیان کرد: در آینده نزدیک و به زودی تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد چرا که تاخیز در این زمینه به صلاح فوتبال کشور نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فدراسیون فوتبال به دنبال مربی در حد کی‌روش برای تیم ملی است/ اسامی مطرح شده در رسانه‌ها در حد گمانه زنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..